duminică, septembrie 21, 2008

Milk and toast and honey (en garde, Pisicot)


Aceasta este o provocare. Am fost provocată vineri, când mi-am amintit melodia asta şi am declarat public că îmi place. Pentru că are pur parfum de toamnă aurie. Pentru că îmi trezeşte amintiri frumoase. Pentru că atunci când închid ochii îmi imaginez...
- dimineţi de toamnă târzie, cu soare timid
- aromă de cafea fierbinte, cremoasă cu puţin lapte proaspăt
- sunet uscat de felii de pâine prăjită
- pat mare, pătrat, cu aşternuturi de culoarea mierii
- fluturi în stomac şi pasiune neînţeleasă
- covor foşnitor de frunze roşcate
- gust dulce şi parfumat de miere
- clinchet de linguriţe pe farfurii albe
- rochie neagră scurtă purtată cu cizme coniac, direct pe piele
- ochi căprui transformându-se în castane în lumina caldă din parc
- valurile unei mări îndepărtate, ascultate în căşti
- zâmbet de dimineaţă iscat de o rază de soare pătrunsă jucăuş prin storuri
- gene lungi zbătându-se uşor peste ochii închişi în încercarea de a-şi aminti visul de azi-noapte

18 răspunsuri:

ruxa spunea...

atat doar, ca soarele nu e timid, e discret :)

Anonim spunea...

Eheee...

Anonim spunea...

La lista aia io nu mai am sa adaug decat: "Killing me softly".

Pisicot spunea...

Ilinca, eu îl văd timid.
Motanes, eheee (tu ştii).
Adi, ştiu că nu e ce te aşteptai...
Cristian, tell me more :)

hadean spunea...

nu stii:-)

alepse spunea...

"Milk And Toast And Honey" - Roxette

Milk and toast and honey make it sunny on a rainy Saturday, he-he-hey
Milk and toast, some coffee take the stuffiness out of days you hate, you really hate
Slow morning news pass me by
I try not to analyze but didn't he blow my mind this time
Didn't he blow my mind?

(Here he comes)
To bring a little lovin', honey
To take away the hurt inside
Is everything that matters to me
Is everything I want in life

Milk and toast and honey
Ain't it funny how things sometimes look so clear and feel so near
The dreams I dream, my favourite wishful thinkin'
Oh, he's bookmarked everywhere, everywhere
True love might fall from the sky
You never know what to find but didn't he blow my mind this time
Didn't he blow my mind?

(Here he comes)
To bring a little lovin', honey
To take away the pain inside
Is everything that matters to me
Is everything I want from life

Oh lay a little lovin', honey
To feel you're gettin' close to me
Is everything that matters to me
Is everywhere I wanna be

Un cântecel foarte frumos... care readuce pe cer soarele într-o zi mohorâtă. :)

Anonim spunea...

...sa speram ca va fi toamna aurie si nu gri...

Pisicot spunea...

Adi, nu ştiu. Chiar aşa, ce aşteptai?
Alepse, nu i-aş spune cântecel, dar readuce soarele :)
Teo, cu siguranţă. E aurie dacă vrei tu. De fapt poate avea orice culoare.

Anonim spunea...

@Pisicot- aurio-rosiatico-ciocolato-verzuie....

hadean spunea...

ceva adevarat. si exact asta am primit:-)

nelu spunea...

mie mi-ai făcut foame. asta aşa s[ vă mai tai din romantismul ăsta :))

Anonim spunea...

Ufff, parca nici nu mai am ce spune dupa ce am fost la concert la Leonard Cohen. Dar imi revin io repede. Pana atunci o mica dedicatie pentru tine: http://www.tertulia.ro/blog/2008/09/22/a-gift-for-pisicot/ ...

Pisicot spunea...

Teo, cum vrei tu :)
Adi, aşa vezi tu? Păi am închis ochii şi asta am văzut. Sună bine?
Cristian, vaaaai, cu mulţumiri :)
Ritchiu, tot e bine că ţi-am inspirat ceva. Fie ea şi foame :)

hadean spunea...

dacă asta ai văzut, e foarte bine:-), asta era tema:-). şi am spus că e adevărat pentru că e în rezonanţă cu ce ai scris până acum, nu e nimic fals, nu te dezminţi:-), aşa eşti tu şi asta e bine. cred :-)

Pisicot spunea...

Dragul meu, mulţumesc atunci. Nu vreau să-mi înşel citotorii :)
Fake is not my style at all.

hadean spunea...

pentru puţin:-)

Anonim spunea...

Mie melodia asta-mi aduce aminte de sambetele petrecute la bunica... si de prima data cand "m-am dat lovita" si n-am mai ajuns la job :)

Pisicot spunea...

Frumos, da :)
Lene mare :)