luni, ianuarie 26, 2009

Pasta şi prostia

Ştiţi relama la Colgate 3D white? Cea cu mireasa stupidă? Wow. Eu cred că s-a mers pe ideea că oricum miresele o iau razna. Majoritatea.

Scenariul începe prost. "Peste 14 zile mă va cere de soţie". Ce?! Da' de unde ştii? Şi oricum, e moartea pasiunii dacă deja ştii asta. Peste fix 14 zile. Ce chestie.

Apoi continuă la fel de prost. De ce naiba trebuie să-şi albească dinţii până atunci?! Cu dinţii îngălbeniţi de ţigări şi băutură nu poate să spună da?

Să revin. Nu, nu cred că este o reclamă la pastă de dinţi. Ci este un mesaj subliminal cum că toate femeile de la o vârstă se prostesc. Şi de fapt targetul nu sunt femeile (eu nu aş putea să mai cumpăr după ce am văzut-o), ci pentru bărbaţi, care se amuză pe sub mustaţă de penibilul situaţiei.

14 răspunsuri:

nelu spunea...

deci nu sunt singurul care urmăreşte reclamele doar pentru a vedea ce tâmpenii mai scot oamenii :))

probabil era sigură că peste 14 zile pentru că tocmai îi arătase testul de sarcină şi peste 14 zile îl târăşte la cina cu părinţii.

şi totuşi, dacă astăzi mai sunt 14 zile ar trebui ca a doua zi tânăra să zică mai sunt 13 zile şi tot aşa...

Anonim spunea...

Io zic să se termine cu scumprile astea. Iete ai dracu, da' pensia de ce nu o scumpeşte?!

Aaaa, ce?! Reclame?! Nu ştiu io domniţă eu am venit că am zis că se dă la televizor. Suntem necăjiţi nu ştim noi din astea. Să ne dea şi nouă, la amărâţi că nui mai votăm!

:P

ruxa spunea...

si pe mine ma amuza reclamele. in special - zilele astea - cea de la nush ce balsam de rufe. cum are tipa balsam de rufe in poseta si cum tipul o intreaba daca ii arata si lui cum se foloseste.
probabil ca e facuta de creativi care ar agata cu asa o replica. sau aprobata de clienti care ar folosi'o :)

ps nu's sigura, da' cred ca fata aia stie c'o cere pen'ca i s'a ghicit in carti sau asa ceva

Anonim spunea...

Mda, din pacate majoritatea reclamelor sunt extrem de proaste - din pricina conceptului, a executiei sau a ambelor.

maria spunea...

eu cred ca voi nu stiti reclama la zahar brun. una horror cu florin piersic jr parca.

ruxa spunea...

maria, aia e scarboasa de'a dreptu. da' mi se pare ca s'a discutat p'aici

Anonim spunea...

@Maria Coman Reclama e la zahăr alb "Coroniţa". Şi da, e oribilă... când Piersic o muşcă de cap pe cucoana cu cap de to(r)t rahatul... Bleah şi cu coyrighterii ăştia abuzaţi în copilărie.

Mihai Grecea spunea...

Se zice copywriter-i. Adica scriitori de copy (=text de reclama si, prin extensie, reclama)

Spotul ala - intr-adevar oribil - e cu Piersic senior, saracul...

Nicolae Sionescu spunea...

Fă și TU Pasul!

www.PASPRE.ro

Rita spunea...

Dar fata agatata si nedesprinsa de gatul tanarului care i-a spus "te iubesc", de nu mai poate crestinul nici in autobuz sa urce ? Cum ar veni: nu care cumva sa va scape vorba din gura, tineri domni, ca nu mai scapati din lat :P

Anonim spunea...

eu n-am mustata :(

Rareș spunea...

Corect, Pisicot.

N-am :) spunea...

Da, e tare stupida :D
Ma distreaza teribil ca-si albeste dintii ca sa nu ii uite barba'su.

Pisicot spunea...

Mai am câteva reclame din seria asta, poate o să găsesc timp (şi link-uri) să le dezbatem aici :)