vineri, ianuarie 30, 2009

Anotimpuri






13 răspunsuri:

Someone spunea...

Grădina Botanică :-)

Anonim spunea...

Eu vad o toamna, Pisicoato. Una singura...

Anonim spunea...

Ba parca si o adiere de iarna... :)

Pisicot spunea...

Dap, GB, exact :)

E un fel de toamnă-iarnă, minunată de altfel...parcă ai avut şi tu una, nu? :)

Anonim spunea...

Da, doar c-am prins-o calda si insorita. Frumos, oricum.

nelu spunea...

primăvara rules aşa că terminaţi cu prostiile :))

Pisicot spunea...

Băi Ritchiule, crezi că nu mă doare când aud asta? :)) De unde primăvară, că aş fotografia-o :)

nelu spunea...

vine, vine..vorba cântecului :D

uite, o să încerce pe miercuri, joi aşa o revenire :D

Garfield spunea...

ca si cum privesti pe fereastra catre toamna :) placut

maria spunea...

ba, e frumoasa toamna ta. nu-l asculta pe nelu

Rareș spunea...

Chiar faine, bravo!

Pisicot spunea...

Ritchiu, am văzut, doamne-ajută :)
Garfield, mulţumesc :)
Maria, îl ascult doar dacă îmi promite că vine primăvară ...
Rareş, după selecţii serioase asta a rezultat :P

Anonim spunea...

A venit primavaraaa!!!:)