joi, ianuarie 08, 2009

Feriţi-vă de măgăruş

Poliţia Română s-a gândit, în sfârşit, să muncească (şi) mai puţin şi să paseze o parte din atribuţii firmelor de asigurări. Treaba lor, în fond, eu mă bucur că 2009 a început cu o veste bună. Nu mai trebuie să stau la coadă la secţia de poliţie, de cele mai multe ori noaptea, alături de alţi 100 de nefericiţi ca să-mi declar maşina lovită în parcare. Sau, pentru o tamponare uşoară în oraş. Ok, aici depinde şi de cât de isteric e celălalt, e posibil ca mentalitatea românească de scandal în mijlocul intersecţiei să nu se schimbe cu una, cu două, doar că ăştia au dat o lege. Să mergem, frate, la poliţie să ne certăm, să ne scoatem ochii şi să decidă poliţistul a cui vină a fost mai mare. Să-mi plăteşti maşina, să mi-o faci ca nouă. Nu m-ar mira nimic.

Partea frumoasă însă vine de la purtătorul de cuvânt al poliţiei. Domnul zice că în cazul în care loviţi maşina în parcare de un stâlp sau o bancă sau un copac, trebuie să vă asiguraţi că acesta nu a păţit nimic, altfel trebuie mers la firma de care aparţine să declaraţi că a fost avariat.

Deci, ca o urare pe 2009, dragi şoferi, să vă ferească sfântul de rele şi mai ales de ce întâlniţi pe marginea drumului. S-ar putea ca gardul de la ADP să vă dea mai multe bătăi de cap ca accidentul de pe autostradă.

22 răspunsuri:

maria spunea...

eu ma intreb cum fac practic, ca mi se pare o buna ocazie sa scap de zgarieturile care devin vintage

Pisicot spunea...

Te duci tu prima şi ne povesteşti? :) Că mi-aş scoate şi eu vopseaua galbenă de pe oglindă...

Anonim spunea...

Zgarieturi vintage. :)))

maria spunea...

generale, adica deja au o varsta.
pisicot- eu am niste vopsea rosie pe bara din fata si 2 gauri superbe in cea din spate. plus alte maruntisuri. dar nu, nu vreau sa ma duc prima, as vrea sa fie altcineva cobai

Pisicot spunea...

Maria, hai să găsim pe cineva :)
Generale, vintage :)) Eu credeam că se referă la stil :)) Adică, de exemplu, dungile mele galbene au..aşa..un stil aparte.

Anonim spunea...

Exact, Pisicot. La asta ma gandeam si eu, de aia si radeam. Astia iti tuneaza masina gratis. :)

Pisicot spunea...

Măcar să o facă simetric :)) Acum e doar pe o parte :))

maria spunea...

pai da stil, dar nu modern, pentru ca sunt deja vechi

Anonim spunea...

Nu, nu, eu deja o vad pe Maria intr-un decapotabila americana, a la anii 30. Nu stiu, asta imi sugereaza mine acest vintage in acest moment.

maria spunea...

generale- as dori ca visul tau sa devina realitate

Anonim spunea...

Asta-ti doresc si eu. Numai sa-ti iei concediu si sa pleci cu Cadillac-ul prin alte tari. Nu te prea vad cu el prin Bucuresti. :)

Anonim spunea...

Mie imaginea asta cu decapotabila vintage îmi aminteşte de altceva...

Anonim spunea...

N-ai uitat vizita la New York. Bravo. :)

maria spunea...

iti aminteste de?

Anonim spunea...

A spus Generalul. În fine, era o poveste mai lungă :)

Anonim spunea...

E vorba de o insemnare a mea, o vizita la New York. Ii explic eu Mariei. :)

Anonim spunea...

Uite si un Gica-contra pe aici.
Orice sabie are doua taisuri. Sa va vad (Doamne fereste) ce faceti atunci cind veti intilni un nebun care pleaca de acolo, dispare doua zile pina ii trece bautura din singe apoi va reclama tot el la Politie si vine cu zece martori care reclama ca tot tu esti vinovat. Pe mine m-a ferit dar am un amic care exact asa a patit. Daca acum se intimpla asemenea chestii stati sa vedeti ce o sa se intimple de acum incolo. Traim In Romania, stiti voi.

Anonim spunea...

Pix... cam amalgamata exprimarea de mai inainte, scuzati, oboseala crunta, azi a nins si au iesit la iveala toti dobitocii de pe sosele. Noroc ca am scapat si de constatare clasica si de amiabila. Secretul ? Conduita preventiva, looool, vedeti daca am prins ani buni de ceausism ???

Anonim spunea...

Ce urmeaza ? Pai, asigurare obligatorie de raspundere civila auto a proprietatilor imobiliare. Evident.

Anonim spunea...

pune-ti si voi la bataie o bere pentru ala care face primul pasul asta.
sau o lada de bere. ca s-ar putea sa aiba nevoie de consolare...

Pisicot spunea...

Marian, în România e posibil orice, doar e ţara tuturor posibilităţilor :)
Răzvan, bere iarna? :P

miki spunea...

maria, pisicot, s-a rezolvat, unul dintre colegii nostri (mai mult ai mei si ai mariei) de la sectia eveniment trebuie sa treaca prin aceasta procedura. el e bulversat. el era prieten cu politia. dar asta nu conteaza. el poate fi omul vostru.