vineri, ianuarie 09, 2009

Crăciunul. Altfel.

Ieri a venit. De fapt.





20 răspunsuri:

maria spunea...

sa speram ca sta putin

Anonim spunea...

Craciun fericit, Pisicot...

Pisicot spunea...

Maria, şi eu zic la fel. Eu sunt (deja) pro-primăvară. Dar a fost frumos.
Generale, mulţumesc. La tine cum e?

Anonim spunea...

La mine-i gand de vacanta. Miroase a soare.

ruxa spunea...

deci cantam cu primavara, sau ce? ca si mie mi'a placut cu ninsoarea ieri, alb, dalb, iacata, avuram si'o ninsoare zdravana in oras, autoritatile erau pregatite, bravo oprescu..
da' gata! gata?

maria spunea...

da, a fost frumos :)

Pisicot spunea...

Generale, vacanţă? Hmmm :)
Ilinca, au fost. Că eu am mers foarte bine aseară prin oraş. Iar dimineaţă am venit din Titan în Floreasca în 20 de minute. Mai vreau o tură :) Pe urmă cântăm ce vreu tu :)

benny(dana) spunea...

vereeee ce frumos..noi n-avem zapada..fuck..dar oricum..CRACIUN FERICIT!
de abia astept sa vina si la noi..treb sa ma gandesc la niste "jackass uri" atunci..

Anonim spunea...

Aoleu, la tine abia acum a venit ? Probabil esti rusoaica de rit vechi si noi nu stiam !

Anonim spunea...

Dana, pardon..vereeee, o să vie şi p-acolo. Răbdare.
Marian, mă cheamă Nataşa, se pune?

Anonim spunea...

Pina nu vad bolentinu` nu cred nimic.

benny(dana) spunea...

da-i in foc de rusi..

innuenda spunea...

Prima fotografie îmi place mult. E iarna de o nanosecundă.:)

Pisicot spunea...

Innu, ai dreptate. Mie îmi place a treia. Şi a patra, făcută prin trapa maşinii. Bine, nu sunt fotografii "mari", dar nu m-am putut abţine, era prea frumos afară...

Rareș spunea...

Sunt foarte pline de carne fotografiile straight. Să mai faci. În cealaltă privință, sunt proiarnă. Mereu, mereu.

nelu spunea...

s-ar putea sa mai vină o bucată de iarnă, chiar săptămâna viitoare. ninsoarea asta a fost extrem de dubioasă, jur. când m-am băgat la somn, am văzut că ninge, când m-am trezit, era deja juma de bloc la deszăpezire.

ruxa spunea...

nelu, daca tu esti in ceata, da'ti seama cum s'tem noi, muritorii :)

Pisicot spunea...

Rareş, cu carne, că a trecut postul :)
Ritchiu, cum mă, când te-ai culcat? Că la mine a nins ziua. Ah, am uitat, tu munceşti pe invers :)) Zici că mai vine? Da' primărara, primăvara când se anunţă?

nelu spunea...

exact. în ziua respectiva am lucrat dimineaţă si m-am băgat la somn pe la 14.20 aşa şi m-am trezit cam 3 ore mai târziu.cel mai tare a fost că am coborât cam pe la 19.00 când toată lumea era pe terminate cu dat zăpada de pe maşini şi împrejurimi şi cu zâmbetul cunoscătorului pe buze le-am zis că ziua următoare va fi soare şi se va topi zăpada. :D

Pisicot spunea...

hihihihi :P