marți, februarie 26, 2008

Infuzie de plăcere

Aseară târziu, când am dârdâit pe drum spre casă m-am visat într-un loc cald şi plăcut. Cu o bere rece în faţă. Cu miros de hamsii. Cu briză răcoroasă. Cu cer perfect. Cu linişte.

14 răspunsuri:

Strumful spunea...

Visez la vara si la concediu de la Craciun!
Pana la concediu ma multumesc si cu un weekend la Herculane cu stat in piscina cu apa termala...care-i tare buna si fierbinte! Dar si pt asta tot trebuie sa vina vara!

innuenda spunea...

Hehehe, ce bambola, ai scos artileria grea? :))
Ca să zic aşa, relaţia noastră trece într-o nouă etapă.

Anonim spunea...

Hamsii. Punct

Pisicot spunea...

Şi eu visez...şi mi-e dor de toate astea. Uite-aşa, cum dă frigul şi mă zgribulesc, iar mă teleportez departe :))

Innu, poze nud nu vezi!!

K, doar hamsii? Eu nu pot renunţa la restul...

Anonim spunea...

Bine ai venit in club! Marea? Viata mea...numai la asta ma gandesc :)

Anna spunea...

Inca putin..... si ne vedem la amre :)

maria spunea...

hamsii, yummy, din alea din vama veche....hai ca mai avem o luna si putem sa dam navala. numai ca tare mi-e ca dupa primul drum iar mi se acreste de litoralul nostru

Pisicot spunea...

Eu aş pleca şi acum la cât de cald e ... :)
Şi pentru litoralul românesc, acum e momentul, din iunie încolo... bleah.

miki spunea...

dar strategic te-a mai apucat gandul asta! daca iti incoltea in minte acum cateva luni, perspectivele erau sumbre. chiar asa, daca dardai acum, cu primavara aproape oficial instalata, asta iarna sufereai tare, cred...

pentruprieteni spunea...

buna berea sagres! si mai era una, tot buna, tot locala. cum se numea?

Pisicot spunea...

M. - sunt foarte strategică din fire :)
La 5 dimineaţa când am ajuns eu era cam ger :(

Pentru prieteni - Super Bock! Genială! Asta şi beam, ia vezi ce scrie pe halbă :))
http://www.superbock.pt/

Anonim spunea...

Eh, si pentru ca trebuie si cadrul natural pentru visare, uite niste fotografii din 2003:
http://www.flickr.com/photos/13374443@N05/sets/72157602159629874/

Pisicot spunea...

Da' tu vrei să mă omori de tot!!
Tu şi pozele tale.

Anonim spunea...

Pai nu-s acasa ca acolo aveam si mai bune. :devil: