sâmbătă, februarie 16, 2008

One fine day

Lucruri de care am chef azi şi pe care nu am cum să le fac.
- să mă plimb pe plajă
- să lenevesc la piscină
- să fac shopping în Place d'Italie
- să beau cappuccino la Giolitti
- să am inspiraţie să scriu pe blog

Lucruri pe care probabil le voi face.
- o să mă plimb în parc
- o să fac vizită la pet shop
- o să termin de citit cartea
- o să dau o fugă în mall să iau un cadou
- o să mai văd două episoade din Prison Break

Am omis intenţionat lucrurile de care chiar nu am chef dar ar trebuie făcute. Poate altădată.
Till then enjoy this:


10 răspunsuri:

maria spunea...

stai sa vezi ca la mine lista cu lucrurile pe care le fac se opreste la punctul 1: muncesc

innuenda spunea...

...Da...Maria...sau la mine 1: învăţ.

PS. Eu am minţi, aş vrea eu să fac doar asta, dar fac şi restul lucrurilor "de făcut", alea de care nu vorbeşte Pisicot.
Vreau şi eu în paaarc. Şi în Grădina Botanică primăvara....

Anonim spunea...

Eu n-am chef de nimic şi cred că n-are cum să nu-mi iasă. Ha?!!

Pisicot spunea...

Maria, îmi pare rău :(
Sunt convinsă că mai găseşti tu totuşi timp şi pentru altele.
Innu, lasă lucrurile alea. Lasă-le pe alt week-end. Mergi în parc, că eu n-am mai ajuns :))
Motanes, e cel mai simplu la tine. Chiar n-ai făcut totuşi nimic-nimic? Nu cred...

Eu evident că nu m-am ţinut de schemă. Dar am ajuns la Ikea. For the first time :)

Anonim spunea...

Am făcut multe. M-am plimbat, am mâncat ciorbă de burtă la cârciumă, am băut bere cu prietenii, am ajutat soţia să facă mâncare... kestii d'astea

Pisicot spunea...

Eeee...ai văzut, not bad at all :)
Iar eu, bonus, m-am delectat aseară cu o porţie de scoici făcute acasă, în doi. Deci n-a fost chiar atât de rău până la urmă...

innuenda spunea...

motanes, înţeleg că v-a reuşit mâncarea dacă ai mâncat în oraş :)))

Pisicot, vreun secret în prepararea scoicilor? De fapt, ce fel de scoici...

Pisicot spunea...

Hahaha Innu, măi, Motanes poate a gătit la prânz şi a ieşit seara la restaurant :)

Scoici=cozze sau vongole. Sunt cele negre care seamănă cu ale noastre de la mare (la magazin le găseşti ca "midii") sau cele crem, mai mici şi mult mai scumpe.
Le cureţi bine şi le prepari simplu la tigaie într-un sos de vin alb cu ulei de măsline, usturoi, sare, piper, condimente. Le laşi 15 minute, până se deschid. Doar să fii atentă când le cumperi să nu fie "culese" de mai mult de 4-5 zile :D

Hai că am dat-o pe culinare :))

innuenda spunea...

Păi stai măi, că asta e artă culinară...Nu-i ca şi cum mi-ai da o reţetă de tocană sau de pus murături :)))

Pisicot spunea...

Ei vezi, eu nu mă pricep la pus murături! Deci suntem chit :))