miercuri, februarie 27, 2008

Am comis-o!

UPDATE (la cererea virtualelor).
Din păcate nu mă pricep să pozez pantofi. Arată mult mai bine în realitate!


Am comis-o! Şi pe această cale ţin să mulţumesc doamnelor din blogosferă, prietene de nădejde, care m-au convins să nu arunc banii pe lucruri inutile şi plicticoase cum ar fi dvd-uri, cărţi, mobilă, abonamente la teatru :-)) ci să investesc într-o cauză nobilă, cum ar fi frumuseţea picioarelor mele (e clar, cu voi ajung la balamuc!).

Nici nu am avut cum scap. Era o singură pereche, o singură culoare, un singur număr. Şi m-a aşteptat cuminte pe raft, timp de 10 zile. E clar KARMA!

Gata! Înapoi la muncă! Să mai producem naibii nişte bani pentru viitoarele achiziţii!

39 răspunsuri:

maria spunea...

bravo. sunt alaturi de tine. ma duc la dentist si apoi o tura de week-end prin magazine

innuenda spunea...

numai tu eşti de vină, mario! Tu şi îndemnurile tale orgiace la cumpărături! Auzi, iar la faza cu sunt alături de tine, înţeleg că a fost o pierdere grea suferită de buget: :)

maria spunea...

habar nu am, dar ce conteaza. numai sa nu se simta vinovata. :) ma simt responsabila acum. si de ce orgiace??? pai vorba ei, doar nu o sa dea banii pe abonament la teatru. sa fim seriosi. vine primavara totusi

miki spunea...

sa le porti sanatoasa, mai! ...sau pur si simplu sa le porti :) cred ca asta este o urare mult mai realista.

innu, recunoaste ca esti doar individioasa ca tu trebuie sa stai si sa inveti in timp ce altii culeg doar ce-i mai bun din magazine! nu, nu?

Pisicot spunea...

Ladies...
Maria - mulţumesc din suflet, înseamnă mult faptul că îmi eşti alături :D
Spor la treabă, ca să zic aşa...

Innu - NU mă simt vinovată, mă simt minunat!! Cât despre buget... reduse de la 330 la 165 ron eu zic că a fost o afacere!

M. - aşa să fie!

robin simion spunea...

Da!

Pisicot spunea...

Domnule, ce aveţi de declarat? Ce pasiune răvăşitoare v-a făcut să vă pierdeţi minţile astfel încât să scăpaţi la shopping?

zuzeta spunea...

poza, doamna, sa vedem achizitia, sa ne bucuram si noi!!! :))

Strumful spunea...

Bravo, bucuriile mici fac viata frumoasa:D!Daca au fost sandalutele tale te-au asteptat!

Anonim spunea...

îhî...

Pisicot spunea...

Z, voila!

Sofia (corect?), e clar că erau ale mele.

Motanes, ştiu, şi mă simt prost! Nu credeam că o să pun aşa ceva pe blog!!!

Anonim spunea...

Hai, măăăă. Că existăp şi alte obiecte vestimentare care merită să apară pe blog. Că doar nu-ţi cumperi numai încălţăminte...

Pisicot spunea...

Nu mă provoca!! Şi nu de alta, da' blogu' ăsta are şi el un mission statement :))

innuenda spunea...

Faine sandalele. Sigur, puteai să le pui în valoare cu nişte picioare în ele. Cred că în acel caz s-ar fi dus şi motanes să-şi cumpere...hihihi

innuenda spunea...

Auzi, să nu-mi spui că şi tu eşti colecţionară de dessous-uri şi de parfumuri, că mă-nchin! :))
Şi deja m-am închinat cam de multe ori. Ultima dată când am auzit că era să leşini la nuntă. Că eu, dacă nu-mi băga tata popa tocmai atunci în gură limba aia de pisică, înmuiată în vin, mă înmuiam de tot.:)))

maria spunea...

innu- cine NU e colectionara de parfumuri si lenjerie sa spuna aici. ca oricum nu mai cred demult.
pisicot- sunt misto, sa le si porti acum. eu am fost in H, unde nu mai fusesem de ani si am cumparat o geniala rochie verde cu doar 80 RON. deci misiune indeplinita.

Someone spunea...

zuzu, zuzu!

Pisicot spunea...

Innu, ţi-am mai zis şi nu mă crezi: tu vrei poze nud!
Te dezamăgesc, parfumuri nu. Nu mi-am luat în viaţa mea un parfum! Mă dau ocazional.

Hai că-mi sărise inima când am văzut treaba cu popa şi cu limba-n gură :-))
Povestea e simplă. Erau 59.000 de grade şi eu am o problemă, nu pot să stau în picioare la punct fix.

Bravo Maria! Nu-mi spune de verde că eu sunt înnebunită de vreun an. For me green is the new black :))

innuenda spunea...

maria, nah, că pisicot nu iubeşte parfumurile!
someone, i-ai luat vorba lui motanes din gură!
pisicot, măi, sincer, chiar la asta nu m-am gândit. Ataşamentul meu este pur spiritual şi orientarea mea încă e clară :)). Dar te văd că insişti tu cu nudul acela, so...oriceâţi face plăcere, darling :)))..hihihi

Pisicot spunea...

Innu, nu încă, să ne cunoaştem mai bine...

Someone ... ce să zică şi el. Ca să-l parafrazez: bine că eşti tu deştept!

zuzeta spunea...

pantofii se asorteaza cu florile din poza, parol!
frumos, sa-i porti sanatoasa!

maria spunea...

innu- daca nu iubeste parfumurile sigur are un viciu ascuns. lasa ca aflam noi

innuenda spunea...

Da, da, maria...eu cred că le bea. Şi le agită bine înainte să facă şi un guleraş de spumă de 1 cm. :))
Da' nu face asta înainte de a-şi pune ochelarii ăia negri type "Je?Jamais!"

Anonim spunea...

Felicitari!
Daca te-au asteptat timp de 10 zile, iar tu nu te-ai razgandit in acest timp, e clar! Pe ei era scris numele tau::)))
Sa-i porti sanatoasa!
(si sa-mi vinzi si mie pontul ala, cum se fac bani, ca sa nu raman mai prejos)

innuenda spunea...

Desigur, mai exista si varianta sa nu le fi vrut nici dreaq :))))

Pisicot spunea...

Z, mulţumesc :)

Maria, n-o să aflaţi niciodată! Zmeul se chinuie de 9 ani!! Şi lui i se pare suspect că sunt şi deşteaptă şi frumoasă şi amuzantă şi devreme-acasă :))

Innu, le mai beau, păi cum? Dar n-ai ghicit încă...

Eu, pe ele scria "singura" :))) probabil singura pereche rămasă :)))
Banii se fac foarte cinstit, nu te gândi la prostii!

Anonim spunea...

@Pisicot- nu ma gandesc la prostii...as fi vrut :)
Dar ma gandesc ca mi-ar trebui o carutza de bani ca sa-mi iau toti pantofii care-mi fac cu ochiul plus dulapul in care sa-i tin.. ::)))
Si speram ca ai tu o solutie miraculoasa, ceva de genul- sa misc intr-un anume fel din nas, din urechi...o chestia d-asta :)))

Pisicot spunea...

Nu, n-am :(
Şi nici nu cred că ar fi o idee bună :-))

Anonim spunea...

da' l-ai luat si pe dreptul, nu?

Pisicot spunea...

:-)))
era să nu-l iau! a căutat vânzătoarea perechea 10 minute...

Anonim spunea...

gaseai unul asemanator :)

miki spunea...

se pare ca ai o vesnica problema cu cautarea perechii. la fel ziceai ca ti s-a intamplat si... in spania parca.

intr-o cu totul alta ordine de idei, ai avut dreptate ca spalatul masinii aduce ghinion. tocmai i-am spart bara. ah, si bara noua fusese instalata de cam... 3 zile. sunt in crizele alea mari acum...

Pisicot spunea...

Nenea, nu există! Era ACEA sanda!

M., you're jocking, right?! Cu bara. Să mor dacă am zis-o cu gând rău! Offf şi eu sunt cu oglinda-n leucoplast :)) Si nu-mi spune, că în octombrie am schimbat o portieră şi după 2 săptămâni era cheiată.
Auzi, eu mi-am găsit perechea, da??! Nu ştiu ce vrei să insinuezi.

maria spunea...

pisicot- pai si tu faci comparatie intre noi si el? eu ma bazez clar pe intuitia feminina

miki spunea...

i wish i was joking! dar acum ma pregatesc sa plec la politie, asigurari... sa o iau de la capat.

:)) acum mi-am dat seama cum suna cu perechea. pai vezi... asta e pretul de platit! pentru ti-ai gasit deja perechea, esti condamnata pe vecie sa cauti pret de 10 minute perechea fiecarui condur pe care l-ai vrea acasa. adica esti un fel de cupidon asa! si pantofiorii au nevioe de perechile lor, pai nu?

Pisicot spunea...

Maria, cam aşa-i!

M., ăsta să fie blestemul meu!
Să-ţi spun cum a fost la mine cu maşina? 4 ore jumate la polis plus juma de oră la asigurări (asta că am fost şmecheră şi i-am sculat din somn, eram prima acolo!). La service încă 3 ore (din care 2 pe drum).

Strumful spunea...

Am iesit azi la plimbare si fara sa vreau am aterizat la Musette, unde erau reduceri(irezistibile)asa ca m-am facut cu o pereche de sandale rosii si o geanta rosie(pt geanta nu port eu vina,sotul, cand mi-a luat data trecuta sandale nu le-am purtat ca nu aveam genata la fel.....asa ca acum s-a asigurat omul ca le port)!

Pisicot spunea...

Draga mea, pantofi fără geantă la culoare means nothing!!! Bravo! Din nou observ cu mândrie că sunt un exemplu pentru blogosferă! (după startul la spălat maşina) :-)))

Strumful spunea...

Mai, tu-mi demonstrezi ca-s normala...ca te poti indragosti de o pereche de sandale fara sa te intereseze pret...pur si simplu le vrei...!
Orium azi mi-am luat o perechee de cercei dupa care "ranjeam" de o saptamana(traiasca 1 martie:D, mi-a dat bani soacra:D(nici mie nu-mi vine sa cred:D ))!