duminică, februarie 17, 2008

Fuste-n trafic

Asta e pentru Kolonelul, apropo de fuste şi trafic :))
Am păţit-o şi eu la semafor vara trecută cu doi aurolaci. Unul mic care de-abia ajungea cu nasul la oglindă îmi zice:
- Tanti, ţi se vede chiloţii.
Celălalt, mai înalt dar nu mai inteligent se uita direct prin trapa deschisă:
- Bă prostule şi de-aicea e frumos!

12 răspunsuri:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

:)))

Pisicot, permite-mi sa plusez cu o poveste reala traita in taxi, scuzandu-ma inca de pe acum pentru reproducerea exacta a replicii memorabile a unui taximetrist. (dar, vorba aurolacului din povestea ta, aicea e frumusetea).

Eram in taxi. Taxiul opreste la semafor, de noi se apropie o fetiscana de vreo 15-16 ani, care da sa-i spele astuia parbrizul. Cand vine sa intinda mana, taximetristul ii raspunde sec :

"Nu-ti dau nimic, fa, ca ai tatzele mai mari ca ale lu' nevasta-mea".

innuenda spunea...

'Neaţa, ce subiect de duminica ţi-ai tras :)) Le clăteşti mintea şi ochii la băjeţi :)

Eu sunt mai degrabă genul cu fusta. În ţinute cu pantaloni, deşi îmi plac, nu mă prea regăsesc. Dar repet, îmi plac.

Uite acum, când m-am trezit, m-am uitat la Olivia Steer pe Protv şi avea o ţinută foarte faină. Pantaloni din aceea cu talie sub sâni şi cămaşă-bluză din mătase cu jabou. Dacă vedeam aşa ceva prin magazine, sigur îmi cumpăram. :))) (râd la gândul că dacă mai aveai vreun cititor de sex opus pe aici, după comentariul meu sigur a plecat)

innuenda spunea...

am vrut, desigur, să spun "pantaloni din aceia", dar...nu mi-am băut cafeaua încă :))

Pisicot spunea...

K, genial! Ce replică mai puteai să ai? :)) Acum mă gândesc că dacă aveam şi decolteu îi fericeam definitiv. Însă nu, din păcate pentru mulţi eu sunt genul ori mini ori decolteu. Ori niciuna :)

Innu, deci da, constat că suntem complet diferite :))
Referitor la subiectul zilei...cum spuneam şi ieri, am idei dar sunt total lipsită de inspiraţie şi chef de scris. Uite-aşa!

innuenda spunea...

Ei nu ştiu daca suntem chiar complet diferite. Ceva s-ar putea să avem totuşi în comun :)

Anonim spunea...

Ce-i frumos,e frumos... şi prin trapă şi cum o fi. M-aţi prins. Când mă dădeam cu autobuzul mă uitam şi eu ca băieţelul din reclamă. Nu de puţine ori cu frumoase rezultate...

Pisicot spunea...

Innu, avem muuulte în comun, că d-aia conversăm toată ziua :) dar mă gândesc că totuşi suntem firi diferite. Tu fiind rac parcă, nu?

Motanes, ştiam eu :) şi ştii cum e. Chiar dacă ai fusta mai lungă, în maşină tot cu expunere e!

innuenda spunea...

Da. Rac. Nu vă faceţi copiii raci. They are dependent, impressionable, moody, vulnerable creatures. Şi mai am şi ascendentul în balanţă. Ca să ştiu o treabă :)) Cred că atunci când m-am născut eu (la ora 12.00 la pranz)erau ursitoarele în pauză de masă. Altfel nu-mi explic drăcovenia.

Pisicot spunea...

Ok, mersi de pont!
Deci să mă protejez bine la început de octombrie :))

Hai nu mai zice, părţile bune nu le vezi??!

P.S. Eu sunt născută la miezul nopţii. Îţi dai seama ce le-am sculat din somn?

innuenda spunea...

Racul e o zodie bună pentru ceilalţi: părinţi, copil, iubit...
Dar nu şi pentru ei, pentru că simt enorm şi văd monstruos.

Deci vezi...miezul zilei şi cu miezul nopţii...Cum să nu avem nimic în comun. Suntem alfa şi omega, începutul şi sfârşitul... (Doamne iartă-ne, că glumeam!) :))

În poveşti era taman ora potrivită pentru apărut ursitoare...Deci miezul nopţii is good for the witches business :))

Pisicot spunea...

Acum înţeleg de ce am ieşit un geamăn total atipic! :))