vineri, februarie 08, 2008

La teatru

UPDATE:
Întâmplător şi foarte profesional m-am întâlnit cu Şerban Pavlu, care joacă alături de Daniela Nane si Vizante în
O scrisoare pierdută. Piesa începe să se joace de sâmbătă 23 februarie la Bulandra. M-a asigurat ca o să am bilete :)
Cine se bagă?

M-am hotărât. Merg la teatru. Am mai avut tentative nereuşite, speranţe deşarte, promisiuni uitate. Şi de fiecare dată eşuam la Multiplex. Vai, ce ruşine! Am 3 idei.
Alex şi Morris la Teatrul Mic, Revizorul la Comedie sau O scrisoare pierdută la Bulandra. Acum am nevoie de ajutorul vostru. Ce să aleg?

22 răspunsuri:

Anonim spunea...

Eu as zice "Alex si Morris". Dar sa-ti faci rezervare din vreme ca e grav de tot cu biletele. Singurul loc unde mai gasesti de regula bilete in ziua spectacolului este Opera Romana.

Pisicot spunea...

M-aţi omorât cu Opera! :D
(Încă) refuz să merg la operă. Dar nu cred că mai am mult :-)))

Ok, mersi, notat. Să vedem ce mai zic şi alţii...

maria spunea...

vezi cu biletele ca tentativa mea a esuat dramatic din acest motiv. e ceva de genul urmaresti frenetic programele afisate de ei pe net, cum apare ceva care teintereseaza pui mina pe telefon, suni si iti spun ca nu mai au bilete. o cursa contra cronometru e putin spus

Anonim spunea...

revizorul. nu stiu cum e jucata, da piesa e prea tare, n-are cum sa iasa naspa (sper adica)

Pisicot spunea...

Maria - păi (şi) de acolo mi se trage. Iar când am vrut să mă duc să iau bilete îmi amintesc că m-am învârtit cu maşina o oră până am găsit loc de parcare. Ştiu că erau nişte site-uri unde se comandă online şi le şi livrează...parcă.

Eugen - cum adică speri??! :D

robin simion spunea...

revizorul

innuenda spunea...

Spre rusinea mea, merg numai la National. Intai ca e drept in drumul meu de acasa si apoi ca am "pile la bilete". Dar, de la National, ajung sa vad toate spectacolele dintr-o stagiune. Am grija sa nu-mi scape nimic. De acolo ma poti intreba :).
Referitor la cele 3 optiuni ale tale, da si tu o cautare pe impresii de la cei care le-au vazut. Desi...fiecare cu impresiile lui. Sau si mai bine. Du-te la oricare gasesti bilete. Apoi du-te la urmatoarea. Apoi la cea care a mai ramas. Si uite-asa le-ai vazut pe toate trei. Una peste alta, orice piesa de teatru ai vedea, te va imbogati cu ceva.

Pisicot spunea...

Innu, recomandă-mi atunci tu ceva de la naţional.

Anonim spunea...

"Sweeney Todd: the Demon Barber of Fleet Street"

Să nu uiţi de cutia cu floricele! Muhahaha

Pisicot spunea...

Motan cu toane ce eşti :D
Tu ştii ceva, mă. Azi la 9 am invitaţie cu colegii la filmul ăsta!
Floricele daaaaa. Şi cola pentru râg :))

innuenda spunea...

Ah, cu plăcere. Mie mi-au plăcut aşa:
1. Vis cu Dan Puric.E un spectacol metaforă. O pantomimă doar cu el, cu jocuri de muzică, dans şi lumini. Nu m-aş fi aşteptat niciodată să-mi placă un astfel de gen de spectacol atât de mult. Am intrat fără chef la spectacolul ăsta şi am ieşit transfigurată. Am rămas proastă, efectiv! Şi i-am descoperit mii de sensuri după, dezbătându-l ore în şir cu soţiorul meu.Un geniu Dan Puric! Din acea seară l-am iubit!
2. Take, Ianke si Cadar. Deşi cam toată lumea a văzut povestea asta pusă în scenă, e un spectacol în care încă se joacă firesc. Mare lucru pe scenele teatrului nostru. O relaxare totala. O plăcere!
3. Ultima oră. Genul de spectacol-film, cu anecdotic. Este actual, cu miniştri şi femeiuşti, cu manipulări, cu tâlc, cu scena plină de actori şi de figuranţi. Mie mi-a plăcut!
4. Comedie roşie. E o parodie după vremurile lu Împuşcatu. Îţi re-creează atmosfera acelor ani. Nu te relaxează. Te încordează şi îţi lasă un gust amar. Dar, îţi dă de gândit! Au o scenografie tare nostimă: portretele Elenei Ceauşescu şi ale lui Ceauşescu, imense, vorbind toată piesa între ele, ca la teatru de păpuşi...cu gurile mişcându-li-se.
5. Egoistul. Radu Beligan e delicios în piesa asta. Şi-l joacă minunat pe bietul generos de care profitau toţi din jur, inclusiv propria lui fiică. Mi-a plăcut (mult mai mult decât Cotletele, cu acelaşi actor...piesa aia, de fapt, nu mi-a plăcut)
6. Aşteptând la Arlechin. Este o piesă tristă, care te lasă cu lacrimi în gât. Despre nişte artişti celebri care sfârşesc neica nime, într-un azil de foste vedete. Am trăit drama actorilor de pe scenă, care, clar, şi-au jucat propriile vieţi.Impresionant, dar într-un sens amar.

Nu m-au dat pe spate: Neînţelegerea, Inimă de câine, Cotletele...Ar mai fi şi altele, dar nu are rost să ţi le spun pe cele care nu mi-au plăcut MIE. Vezi-le tu! De pildă Inimă de câine e o piesă super lăudată, iar mie mi s-a părut jalnică.
Deci...e şi chestie de gust :)

maria spunea...

eu nu am gasit cu livrare. si e aceeasi problema, cu parcarea , peste tot. eu le-am luat alor mei si a fost cu circ- tip rezervare valabila 2 zile, daca nu te duci sa le ridici o anuleaza, etc

Anonim spunea...

pisicot, cred că mă las de blog şi-mi deschid un cabinet de citit în gândurile dintre rânduri

Pisicot spunea...

Innu - am deschis cutia cu secrete, nu? Mersi mult, o să studiez :)
Maria - dacă îţi faci curaj să-mi spui.
Motanes - asta se cheamă telepatie pisicească :))

Anonim spunea...

Uite si alte recomandari:
http://www.gustiroman.ro/blog/category/super/

Anonim spunea...

eu iti recomand "O scrisoare pierduta" ;)

Pisicot spunea...

Cristian, interesant blog. De studiat :) mersi.
Top, mulţumesc. Te referi la ultima piesă pusă în scenă? Cea cu Daniela Nane?

pentruprieteni spunea...

o scrisoare pierduta...

Pisicot spunea...

Diana, minunat blog ce ai. Pozele şi locurile sunt de nota 10 :)
Am scris şi eu un pic despre Cabo aici: http://pisicot.blogspot.com/2008/01/pn-la-captul-lumii-i-napoi.html

pentruprieteni spunea...

multumesc.

din pacate noi nu am ajuns pana la Cabo. ne-am petrecut ziua la fortareata si apoi am coborat la plaja descrisa in blog.
oricum, a fost superb. am vrea sa mai mergem in portugalia si pe litoralul lor.
vazusem deja pozele tale mai devreme :-)

maria spunea...

eu as merge dar cred ca mergem la o nunta pe 23 februarie. alta data ma bag clar

Pisicot spunea...

E şi duminică pe 24.
http://www.bulandra.ro/program.htm
Ar fi o variantă...