joi, februarie 14, 2008

Chef de pere

Azi Cristian mi-a făcut poftă de pere. Pere galbene, zemoase, parfumate. Ca astea.
Pentru că ştie să le fotografieze.

10 răspunsuri:

innuenda spunea...

Reuşită fotografia. Foarte rafinată.

Eu, nu ştiu de ce, nu poftesc aproape niciodată la pere. Nu mă atrag. Cu toate acestea, atunci când ajung să le mănânc, îmi plac. Şi de fiecare dată mă întreb: "dacă îmi plac, de ce oare nu le doresc aproape niciodată?"

O fi pentru că pofta vine mâncând..:)

Anonim spunea...

Mi-e imi plac piersicile. Coapte gata sa plesneasca, mari, zemoase, moi... cand musc dintr-una sa-mi curga zeama pe barbie si sa fiu lipicios pe maini. Dar numai vara, pe plaja.
(P.S. N-am mai mancat o para de nu stiu cand, pentru ca nu-mi plac)

Pisicot spunea...

Culmea este că nici eu nu mă omor după pere. Eu sunt cu mandarinele, cu merele şi în special cu pepenele (ah, ce-aş mânca o felie de penene roşu copt şi dulce exact cât trebuie).
Dar poza mi-a făcut poftă. Pur şi simplu. Deşi ar trebui să ştiu cum e cu trick-urile fotografilor, că doar lucrez în business...Ce să fac, sunt genul de consumator care cedează la "ambalaje".

Innu, mi se întâmplă şi mie aşa.
Radu, n-ai gusturi rele, sună bine :)

innuenda spunea...

Lasă perele! Fotografia ta asta nouă a ta este foarte, foarte frumoasă.

Adică este frumoasă şi fata şi atitudinea şi cum priveşte şi cum işi ţine mâinile. Este ab-so-lut o declaraţie de dragoste fotografia asta. Nici că puteai găsi o zi mai bună ca să o oferi. :) si :*

innuenda spunea...

Na, că m-am şi bâlbâit. Hihihi...

Pisicot spunea...

Vai, mulţumesc :)
Poza este retuşată de mine dar făcută de EL într-un moment foarte drag nouă, na!

innuenda spunea...

Ştii că am vrut să te întreb la cine te uitai tu cu atâta drag. Frumos!

Pisicot spunea...

De-ale tinereţii, maică :-))

Anonim spunea...

Nici mie nu-mi plac perele. Ba îmi plac. Sunt bune. Sunt aiurea, mă doare stomacul de la ele. Ăăăăă...ce vroiam să zic.Cum a zis şi Innu, prima data...

Pisicot spunea...

Bine, deci nu vă plac perele...atunci o să-l rog pe Cristian să mai pozeze şi alte fructe, na!