joi, februarie 07, 2008

Lucruri de ţinut minte

Cât trăieşte omul învaţă. Şi la fel de repede uită. Fiind din categoria uitucilor prefer să-mi notez tot. Ca de exemplu ce se poate întâmpla când faci gripă. Nu ştiu cum naiba da' mă minunez de fiecare dată. Aşa că mai bine notez de data asta.

1. You can run but you can't hide - indiferent cât te păzeşti te înhaţă mai ales dacă cel de lângă tine e deja căzut la datorie. Bunele şi relele se împart frăţeşte. Întotdeauna.
2. Când ai febră ţi se întâmplă lucruri funny, mai ales dacă n-ai mai avut peste 39 din clasa-ntâia. Vorbeşti mult şi prost, te bâlbâi, dansezi cu mobilele prin casă. Ba chiar o iei pe contasens în trafic şi nu înţelegi care-i treaba. Bănuiesc că e ca atunci când prizezi ceva, dar n-am de unde să ştiu...
3. Du-te la farmacie hotărât, fără vreo urmă de îndoială sau slăbiciune. Ia doar ce ţi-ai propus altfel rişti să primeşti oferta specială de sezon şi să te întorci fără niciun ban.
4. Statul acasă nu e atât de distractiv. Cred că am rămas cu fanteziile din şcoala generală când mâncam cretă. Nu. Acum chiar ai febră, nasul curge gârlă, ţi s-a urât de ceai cu miere şi baie cu sare la picioare. Şi tânjeşti după mirosul biroului tău.
5. Nu îţi da cu cremă pe nas orice-ar fi. Ustură ca naiba după ce 3 zile la rând l-ai frecat cu şmirghel. Acum pulsează şi e fierbinte. Ceva de genul Rudolph.

Şi încă ceva. Deşi bărbaţii exagerează şi se plâng de orice bubă, de data asta au avut dreptate. A fost cam nasol.

11 răspunsuri:

innuenda spunea...

Oh, bietu' copilaş! Ţi-a dat-o domnul ăla rău? Ai grija de tine!
Eu nu am mai răcit de patru ani. Cu toate acestea, de două seri am o stare subfebrilă...îs călduţă ca o turtiţă-vorba cuiva drag. Aşa...de-un 37-37 cu 3 maxim. Dar mananc grepfrut şi portocale şi nu racesc...sper.

Pisicot spunea...

Păi n-ai văzut ce creativă am fost săptămâna trecută? :)) De la febră mi se trage. Acum sunt bine, mulţumesc.
Şi DA, zmeul mi-a dat-o :))

Anonim spunea...

ne laşi să înţelegem că ai fi scăpat. Ia verifica, mai ai toate vietile?!

Pisicot spunea...

Biensure, monsieur pussycat :)
Iar vieţile sunt la locul lor.

Anonim spunea...

De la lume adunate si-napoi la lume date:
"Streasinile narilor cu zgomot/Curg precum al ochilor suvoi/Se infunda/Se desfunda/Sangele imi bate-n tampla/Capul tot mi-l simt butoi..."

Anonim spunea...

Oh, poor you. Eu intr-o luna si jumatate am inghitit vreo patru antibiotice diferite, ceea ce nu va dorim si dumneavoastra.

Gripa mea a debutat chiar inainte de anul nou, pe 31, pe la ora 16, manifestandu-se exact asa cum spui. Mers pe contrasens, dansat cu mobilele. Violenta si spontana, asa fu. Parol.

Se plange omul de gripa si nu este crezut! Bad Pisicot, bad, bad... :)

Pisicot spunea...

Păi şi acum îmi spui?!
După câte am pătimit...
Măcar eu am scăpat mai ieftin :)

maria spunea...

sorry pt tine, mi-a placut finalul cu se pling la orice buba. eu am exemple dramatice in acest sens.

Anonim spunea...

Bad Maria, bad, bad...

maria spunea...

kolonelul- adica de ce bad????

Pisicot spunea...

Maria, sunt convinsă :))