joi, februarie 28, 2008

Cu rock înainte!

Pentru cine nu ştie, Innu trece prin momente grele. Eu nu pot să fac decât să îi ţin pumnii şi o asigur că totul va fi bine.
... Violetooo, ascultă aici, de-ncurajare!


4 răspunsuri:

Anonim spunea...

E fată deşteaptă... E a noastră. Îi ţinem pumnii.

Pisicot spunea...

Da :)
Cred că a tocit azi noapte, că nu prea am văzut-o pe aici!

innuenda spunea...

Vaaaaai, ce dragut!! M-ati dat pe spate si voi si buburuza pentru vorbe frumoase si muzica si urari...Ma simt rasfatata.
Dar jur ca imediat ce m-am echipat de casa si mi-am tras excitantele alaturi...aici am aterizat, pe bloguri. Sa vad ce mai faceti.
Nu stau decat pret de berea asta si ma pun pe citit cateva ore...sa dorm pe la 0.00 macar.
Va pup!

miki spunea...

go, innu, goooo!!! rock the law, sau ceva!