vineri, februarie 01, 2008

In the mood

Plajă trabucuri cuba libre & mojito muzică ritm culoare soare hasta la victoria siempre y un poco de sabor...



9 răspunsuri:

Anonim spunea...

sau o shaorma din Dristor :), un Cola şi Guţă la Maxim. Sau asta era Minodora... :)

Pisicot spunea...

Motanes, d'astea pot să am oricând. Nici nu-i nevoie să fiu in the mood :))

innuenda spunea...

@pisicot: mi-a adus aminte clipul ăsta al tău că nu am mai ascultat de mult timp Pink Martini...por un poco de sabor...cum zici tu atât de bine, bobocule...
@motanes: ţi-aş fi comentat ceva, dar mi-a dat "ferbot'n" gazda :))

Pisicot spunea...

Innu - relax :) Motanes e de-al meu :)
De vineri seara sunt în acelaşi mood, poate e un semn...
De ce boboc, tanti?

innuenda spunea...

C-aşa zice Efimiţa lu'nenea Iancu şi mi-a venit şi mie automat la tastatură."Ei, bobocule,apăi cum le ştii dumneata toate, mai rar cineva!":)

Altfel, estimez că suntem la fel de june şi andepandante, nu una tani şi alta boboc, da??!? :)))

Pisicot spunea...

Asta speram şi eu! :-))

innuenda spunea...

Auzi, da noutăţi ceva şi pe la tine? ...pune mâna şi mai scrie ceva...că am venit o juma de oră acasă şi nu am ce citi nou. Şi nici timp să scriu ceva nou nu prea cred că e...

Apropo de primăvară...ai avut dreptate. Miroase în aer a primăvară! Azi m-am plimbat pe străzi cu o bucurie tâmpă întipărită pe faţă. Mi-am cumpărat lalele, căpşuni şi frezii şi am pus crenguţe în apă...să spargă mugurii întâi la mine în casă :)

Pisicot spunea...

Auzi, vezi cum eşti?! :)) Te-am învăţat cu posturi zilnice...

Nu, nu e bine ce-ai făcut cu primăvara! Treci şi aprofundează ce am scris că n-ai înţeles! :))

Anonim spunea...

Ba nu. Caipirinha, chezlongue, nisip alb, brazilectro, Leblon. Sou um carioca :). Sau daca vrei saracie ca-n Cuba e disponibila si Bahia. Marcos imi spunea ca bucataria de acolo nu are rival. E si Cuba interesanta, dar sa mai traiasca Fidel 2-3 ani ca sa strang bani sa pot cumpara terenuri.