duminică, februarie 17, 2008

De duminică seara

Tocmai ce am văzut The Painted Veil. Un film cu parfum din alte vremuri. Un film sensibil. Un film dramatic şi totuşi nu trist. Un film despre dragoste, pasiune şi dezamăgire. Despre orgolii şi iertare. Despre speranţă, suferinţă, răzbunare şi moarte. Despre credinţă şi mânie faţă de Dumnezeu. Dar mai ales despre maturizare şi redescoperirea de sine. Absolut genial!

10 răspunsuri:

innuenda spunea...

Eu tocmai ce-am văzut Transamerica; un film tot cum ai spus tu doar că despre un trans-sexual.
Si, evident, ăsta era cu parfum din vremurile noastre :)
Pe mine m-a impresionat.

zuzeta spunea...

exact la filmul asta m-am uitat si eu, subscriu! :)

Pisicot spunea...

Innu, am avut de ales între cele două filme. Am văzut Painted Veil şi nu-mi pare rău. Dar va trebui să văd şi Transamerica cumva...

Zuzeta, te referi la filmul meu sau la ce spune Innu?

maria spunea...

ha, deci si tu te uiti la filmul de acasa :) eu am ratat in seara asta ca am vazut recent filmul. si e foarte foarte misto. deci am mers pe mina transamericii

Pisicot spunea...

Cu ruşine recunosc că mă mai uit din când în când la filmul de Acasă. Păi dacă dau şi filme bune?!

Bun, deci trebuie să fac rost de Transamerica pe dvd acum :)

innuenda spunea...

Măi, ăsta nu-i chiar genial. Transamerica, zic. Dar e un film bun. Te prinde si te impresionează. Un băiat de familie oarecum cu pretenţii, care se simte femeie închisă într-un trup de bărbat, îşi părăseşte familia, îşi lasă facultatea şi îşi trăieşte singur drama, visând la operaţia care să-i schimbe sexul, având slujbe de nimic şi,ca unic prieten, pe psihologa lui. Când să fie programat la operaţie, află că, dintr-un unic raport sexual, eşuat, cu o colegă de liceu, se născuse un copil. Băiat. Adolescent. Care-l caută acum, că mama lui murise. De aici accentul filmului se mută pe drama fiului(despre care nu-ţi spun nimic...te las să vezi)cu care, deşi nu-şi dorise, transsexualul începe să construiască o relaţie.

Pisicot spunea...

Aşa deci, e bine de ştiut.
Îţi sunt datoare cu nişte răspunsuri la posturile de ieri...revin mai târziu, nu te-am uitat :)

maria spunea...

pai e de bine cu filmele de acasa zic eu. si mie imi plac multe dintre ele. sunt super ok de duminica seara.

zuzeta spunea...

la filmul tau, la filmul tau :)

Pisicot spunea...

Z, ce bine :)
Noapte bună.