vineri, februarie 01, 2008

Pues ... ella está llegando

Nu vreau să intru în gaşca - tot mai numeroasă - a celor care simt că vine primăvara. M-au păcălit şi pe mine şi mi-am umplut biroul cu zambile acum vreo săptămână. Nu vreau. Pentru că toate vin la timpul lor. Pentru că am mai păţit-o şi am fost dezamăgită. Pentru că un viscol la început de martie mi-ar distruge visul clădit un întreg februarie. Pentru că şi eu aştept vara mai mult decât orice şi pentru că primăvara e un fel de preludiu, aşa cum a spus-o frumos un domn.

Îmi spun hai că mai e o lună şi pe urmă răsuflăm uşuraţi. O lună?! E mult. Şi deodată am o speranţă. Ieri pe la 5 jumate văd că afară e încă lumină. Asta însemnă... da, vine, ştiu că vine. Hai că mai e doar o lună.

7 răspunsuri:

Anonim spunea...

Lumea asta pare ca uita in fiecare an de un episod care traditional: Babele. Perioada in care vremea se zbantuie cand in primavara, cand in iarna. Sunt patit cu plecat la plimbare de Paste, stat frumos seara in tricou la foc si dimineata cineva a scos nasul afara si a inceput sa arunce cu zapada pe noi. Si era jumatatea lui aprilie pe undeva pe langa Galati.

Pisicot spunea...

Suntem visători. Tu eşti mai realist din câte văd :D

Şi nu vreau să mă păcălesc din nou. Prefer să aştept, să intuiesc. Aşteptarea are parfumul ei aparte...

Anonim spunea...

De pacalit m-am pacalit si eu. Acum vreo trei saptamani, cand aratam lumii fragilele incercari de dialog ale primaverii cu doamna cea rece. S-a discutat cu argumente la vedere, cu pomi usor inverziti, cu flori rebele nascute prematur.

Totul e ca acum o luna. Rece si tacut. Hai sa percepem semnele primaverii ca pe o promisiune, anume aceea ca ea are sa vina si ca, dupa ea, splendida mea prietena, vara, va veni si ea.

Eu zic ca printre interminabile zile reci si mohorate, are loc si o pacaleala frumoasa, cu iz de legamant...

Pisicot spunea...

Tu vorbeşti, care deja ai pus grătarul? :)
Mă gândeam mai devreme cum ar fi să nu mai vină. Deloc. Brrr, cred că am văzut prea multe filme americane.

Anonim spunea...

:)

Stii care-i culmea? N-am mai fost la un gratar de ani de zile. Cred ca, in ceea ce ma priveste, mascota verii ce va sa vina va fi gratarul. :)

Pisicot spunea...

Nu-i o idee rea! Plus că e originală. Maaamă ce poftă mi se face.
Şi ca să ne facă în ciudă, uite ce vreme e afară!

Anonim spunea...

Parca iar miroase a gratar. Eu nu vreau sa-mi fac pofta singur, dar ce-as stropi cu mujdei o fripturica...