joi, ianuarie 31, 2008

Tango conmigo (partea-ntâi)

A apărut Tango de februarie. Recunosc faptul că răsfoiesc cam tot ce apare pe piaţă dar Tango e singura revistă pe care o citesc. Şi nu sunt singura, cunosc şi câţiva domni care se îndeletnicesc lunar cu asta. Îmi place la nebunie Simona Catrina, cu stilul ei demenţial de direct, cinic şi amuzant. În noul număr are un articol interesant care m-a inspirat (cine vrea să-l citească pe tot, să cumpere revista!). Citindu-l îmi vin în minte idei tragi-comice cu adevăruri despre despre femei şi bărbaţi. Sau mituri. Nu ştiu ce credeţi voi. Aşa că le postez în două episoade, că nu pot să mă abţin! Uite-aici câteva :-))

1. Bărbaţii nu iartă, în schimb uită uşor. Femeile trec peste multe însă nu uită nimic. Exemplu: un bărbat înşelat nici nu stă la discuţii. Pleacă. O femeie însă poate trece peste distracţiile frecvente ale soţului cu băieţii la bere dar după 20 de ani îi scoate ochii şi-l loveşte exact când se aşteaptă mai puţin.
Ţii minte în mai '95 când de ziua mea nu mi-ai luat flori?!
2. Bărbaţii sunt fiinţe extrem de simple. Gândesc schematic, pentru ei există doar DA şi NU. Femeile sunt mai evoluate şi deci mult mai complicate. Fiecare amănunt e întotdeauna răstălmăcit şi interpretat în mii de sensuri. Exemplu: dacă el spune nu, nu vreau să ieşim în oraş înseamnă că aşa este. Pe de altă parte ea începe să le ia pe rând: nu vrea să iasă pentru că îi e ruşine cu mine (m-am îngrăşat 1 kil), vrea să nu se întâlnească cu X, e meci la TV, nu mă mai iubeşte.
3. Femeile vor să fie în locul bărbaţilor. Bărbaţii se plac în pielea lor. Exemplu: femeile sunt conştiente că pun la suflet mai mult decât bărbaţii şi, deşi nu recunosc nici în ruptul capului, şi-ar dori să iasă şi ele mereu neşifonate din situaţii jenante. Bărbaţii adoră avantajul ăsta! N-ar face niciodată schimb.
4. Bărbaţii sunt conservatori. Femeile sunt în permanentă schimbare. Exemplu: un el nu s-ar rade în cap şi nici nu s-ar apuca să facă muşchi dacă ea l-ar înşela cu antrenorul de fitness. Ea în schimb şi-ar întinde părul dacă noua lui iubită îl poartă lins ca de vacă. Sau şi-ar arunca într-o clipă toţi scheciărşii şi toţi converşii din casă şi ar lua lecţii de echilibristică pe tocuri cui de 15 cm. Sau şi-ar pune silicoane – să moară aia de oftică şi el de regrete eterne! Dacă e însă un lucru pe care nu l-ar face ar fi să se îngraşe. Totul până aici!

Acum, sunt şi excepţii, ştiu :) Dar nu mă pot abţine să nu mă distrez pe seama lor.

Va urma...

6 răspunsuri:

Garfield spunea...

:) da, sa zicem ca e cam asa... :) adica e simplist dar... :) de acord...

innuenda spunea...

:)Înţeleg că declari deschis concursul de tras cu praştia în bărbaţi?! Că e vizibil feminismul!
Eu nu-s feministă, da', wtf, e distractiv să faci comparaţii din care să ieşi bine :)) Promit că o consider leapşă indirectă şi dau şi eu o calibră-două la mine pe blog. Mai pe seară, când fac o pauză de învăţat...

maria spunea...

mie imi plac interviurile. sunt geniale

Pisicot spunea...

Aha, aşa deci...
Garfield - bine ai venit, facem gaşcă. Mai lipseşte de aici doar Musette :) Văd că şi eşti de acord. Hm...

Innu - nuuu, nicidecum! Şi ţi se pare că ieşim învingătoare? Nu asta era ideea.

Maria - bine ai revenit din patria marţipanelor şi ştrudelelor :) Interviurile sunt excelente, aşa e. Dar eu sunt fan declarat Simona Catrina. E 100% pe stilul meu :D

Anonim spunea...

Cum zici tu băi pisicot, după aia ne vedem de treabă. Voi vă complicaţi şi noi ne bucurăm de viaţă. Simplu?! Nu. Aşa suntem noi. (Şi voi.)

Pisicot spunea...

Eu mă refeream la femei şi bărbaţi. Cu pisicile e puţin altfel. Dar tu ştii mai bine :)