marți, ianuarie 22, 2008

Grey's Anatomy

TVR reia Grey's Anatomy începând din seara asta. Pentru cine încă nu a fost informat, insist să nu mă deranjaţi începând cu 21.50. Deşi am văzut în vacanţă şi seria 3 şi seria 4 (mulţumesc şefa...) de-abia aştept să le reiau pe îndelete.
Dacă vreţi, vă povestesc cum se termină. Ok, mai bine nu :))


Cójeme, quédate conmigo, quiéreme...

4 răspunsuri:

innuenda spunea...

Şi eu îs fan Anatomia lui Grey! Personaje bine conturate, poveşti mişto, ceva filosofie de viaţă, eros şi tanatos...Pe gustul meu. Şi baiatu'!:))

Pisicot spunea...

Adevărul este că e ceva vreme de când nu am mai fost aşa dusă după un serial. Ultima pasine a fost Six Feet Under, deşi nu e pentru toată lumea.

Deci îţi place de băiat, da? Hm...eu am alte gusturi. O să vezi tu cine (re)apare în episoadele următoare.

innuenda spunea...

Pe mine mă topesc bărbaţii cărora le râd ochii. Chiar şi cand stau serioşi. Îmi plac ochii care luminează şi Derek are astfel de ochi. Nu ştiu, mie mi se pare asta sexi-sexi-sexi. Nah...de gustibus! Da' mai bine că nu-ţi placeeee. Evităm un cat fight...you...Pisssicat :))

Pisicot spunea...

Aşa e, ai dreptate.
Şi - corect - evităm un scandal public :-)))