joi, ianuarie 31, 2008

The Sexy & the Voice

Ok, asta e o parodie care pe mine chiar m-a amuzat. Alanis Morissette cântă o versiune foarte personală a piesei My Humps, super-promovată de Fergie de la Black Eyed Peas.
Prin comparaţie nu pot să spun decât: wow! ce voce (Alanis), wow! ce sexy (Fergie). De ce nu se poate să ai la pachet şi vocea şi atitudinea ??!




13 răspunsuri:

Anonim spunea...

Tot Fergie imi place. Si voce. Sexy nu mai vorbim ca doar nu suntem orbi.
(ce pervertit iremediabil sunt. uhaaa!!!)

innuenda spunea...

Nu stiu de ce, vazandu-le unul dupa altul, am avut impresia ca Alanis a facut un videoclip-parodie la cel al lui Fergie. Una peste alta, o fi avand Fergie funduletul ala bombat, dar asta i-a mai luat din lungimea picioarelor . Hehehehe...femeie carcotasa ce sunt! Dati-mi o femeie si-i rastorn universul...Sau un barbat. Sau un punct.

Pisicot spunea...

Motanes...motan versat ce eşti :))
Innu - păi este o parodie. Asta e şi ideea. Dar dacă le pui una lângă alta şi nu ţii cont de faptul că Alanis n-ar fi vândut (clar!), că nu e comercială, trebuie să recunoşti că e vorba de altă "ligă" la voce.
P.S. Pe unde ai umblat zilele astea?!

innuenda spunea...

Am citit, dar am uitat ca toanta sa rad dupa fraza cu "nu stiu de ce...", ca sa semnalizez ca-i poanta! Da, nah, rad acum :))))

Anonim spunea...

innuenda, ti-ai schimbat palaria sau nu stiu eu cum sa intru in vorba cu tine?!

innuenda spunea...

Motanes :), e aceeaşi Mărie cu aceeaşi pălărie. Atâta doar că fotografia e abia acum lăsată în varianta ei originala: color.
Iniţial am optat pentru alb-negru. Dar, wtf, viaţa mea are din nou nevoie de culoare!

Anonim spunea...

Că viaţa ta are nevoie de culoare inteleg. Dar "wtf"?

innuenda spunea...

Aaaa, motanes, ăla...ăla eeee...World Trade Center spus de-un fonfănit :)))
Aşa e bine?
Dacă nu, what the fuck! :)

Pisicot spunea...

1. Vorbiţi urât la mine pe blog :D
2. Innu - iar te iei de bărbaţii mei...hm, ia treci tu la învăţat :-))

innuenda spunea...

Pe cuvântul meu că nu mă iau, nu mă dau! Numa' stau! :))
...Aşa grăit-a Innuenda

textier spunea...

alanis rules. face o parodie minimala, cu materialul "cleentului": sexism, machism, dispret fata de femei, acuzindu-le prin antifraza. ea salveaza un cintec (altminteri cam de... cacao, asa...) si pune o problema feminista intr-un mod care chiar emotioneaza.
fergie saraca e o victima, e o papusa... mai ales in sensul de marioneta. faza cind s-a pisat pe ea in concert VA E CLAR ca a fost aranjata si face parte din pozitionarea bep de mari handralai care le fac ei pe toate... asa, numai din microfon... ea chipurile nu mai putea in prezenta lor si s-a scapat... :o
mie ca barbat mi se pare jenant si degradant pt. ambele sexe

Pisicot spunea...

Florin - finally...
Ai spus-o tu în stilul tău :)) dar ai dreptate. Cam asta era ideea :)

innuenda spunea...

textiere...te-am călcat uşor. Interesant orizont! Mi-a plăcut la tine!:)