luni, ianuarie 28, 2008

Hot / Not

Hot:
Se confirmă deschiderea unor magazine mişto anul ăsta: Gap, H&M, Bershka, Banana Republic. Uite aici mai multe detalii. Unde? Probabil în noile Mall-uri. Rămâne de văzut dacă se respectă standardele de afară (NU cum s-a întâmplat la Kenvelo sau Esprit) şi care vor fi preţurile.
Not:
Reducerile de început de an. Nu am văzut campanie mai jenantă ca anul ăsta. Produse proaste, puţine, reduceri nesemnificative, haine cu aspect de second-hand. Cine vrea shopping, să meargă afară.

9 răspunsuri:

Anonim spunea...

Probabil ca singurii care vor respecta "standardele" vor fi cei de la H&M, care nu pot vinde produse de-o calitate (si) mai slaba decat o fac deseori in Vest si care au costuri de productie low, very low...

:)

Pisicot spunea...

:-))

Eu mă refeream şi la faptul că ar putea să aducă colecţii din 1900 toamna sau colecţii de duzină. Kenvelo e un exemplu foarte bun.

Din lista de mai sus sincer eu aştept cu drag Bershka. Şi mai ştiu pe cineva care vrea Gap. Om trăi şi om vedea...

innuenda spunea...

Nu le ştiu pe celelalte, dar H@M-ul din les Halles nu a scăpat niciodată. Mi-am luat lucruri foarte fine de acolo, de calitate şi la preţ excelent. Mi-am luat inclusiv o rochie de cocktail de graviduţă superbă, pentru...când o fi (nu m-am putut abţine când am văzut-o şi am zis că, dacă o fi, poate oi primi şi invitaţie la vreun cocktail în alea nouă luni. Nu de alta, da' să n-o fi luat degeaba :))

Pisicot spunea...

Adevărul este că am de la H&M şi lucruri de stradă şi mai de calitate. Depinde. Mult mai proaste sunt cele de la Terranova, zic eu.

Drăguţă treaba cu rochia :) poate, poate...

Şi că tot am adus vorba de Kenvelo. Ştie cineva ce înseamnă. Şi în ce limbă? Anyone?

Anonim spunea...

Ţoalele sunt ţoale. Ideea este să nu dai pe ele mai mult decât fac pentru că au "etichetă".

Kenvelo, nu înseamnă într-un cuvânt nimic. Firma a fost înfiinţată în 1989 în Cehia. Kenvelo a fost fondată de doi evrei, care în pană de imaginaţie pt. denumirea firmei au ales cuvintele în ebraică pentru DA şi NU. Deci DA NU ar insemna Kenvelo.

Someone spunea...

MOTANES:chiar mai mişto, este Da Şi Nu (ken/da, ve/şi, lo/nu) :-))

Anonim spunea...

Multumesc someone, acum suntem luminati toti...

Pisicot spunea...

Bravo băieţii! Şi eu care credeam că nu mai ştie nimeni...

edmond spunea...

asta e un comentariu de proba sa vedem ce iese