joi, ianuarie 24, 2008

Amintiri din copilărie

Mai ţineţi minte medicamentele pe care le luam când eram copii? Eu da! Unele chiar îmi plăceau la nebunie. Erau dulci şi colorate ca bombonelele Cip.

Altele erau pe genul sport extrem dar tot nu puteam să mă abţin. De exemplu Burov. Burov era un cub roz care se dizolva în apă şi se punea cu o compresă la luxaţii. Când aveam vreo 3 ani mama, săraca, şi-a rupt un picior la ski şi cumpărase cuburile cu un scop. Dar mie nu mi se părea partea asta înteresantă. Ei bine, dacă vreţi să ştiţi, nu sunt chiar atât de gustoase.

Pe urmă mai erau şi tabletele Cavit & Ascolecitin. Evident calciu pentru mine, lecitină pentru mama v-aţi gândi. Nu, de mică eram înnebunită după ciocolată. Iar mama se mira de ce i se termină atât de repede. Poate de aia îmi amintesc acum toate astea... În fine, astea măcar erau comestibile.

Acum câteva luni merg la farmacie. Mă durea o ureche şi ştiam cu ce îmi trecuse ultima oară. Daţi-mi nişte Boramid. Cu ochii mari farmacista îmi spune că nu se mai fabrică. Zău? De când? De vreo 20 de ani.

3 răspunsuri:

Anonim spunea...

Să fiu al naibii dacă nu sunt decat la prima viata, dar nici Piramidon nu se mai gaseste. Ai grija, sa nu ceri la farmacie! :)

Altfel, ma enervezi! Eu am numai amintiri amare legate de medicamentele copilariei. Ce boli zici tu ca ai avut?!!!

Pisicot spunea...

Motanes - super lol :)))

Şi din sursă sigură, de la bunica/pisică şi ea, să ştii că nici Ciocolax nu se mai face iar cărbunele medicinal nu mai e cum era odată, s-a schimbat producătorul :)))

Eu zic să folosim leacuri pisiceşti...

Anonim spunea...

Distococalm nu se mai fabrică, nici Nitroglicerină,

Iarba mâţei este cea mai bună. Nu-ţi mai trebuie nimic altceva.