vineri, ianuarie 25, 2008

Clubăreală

E vineri seara şi îmi aduc aminte. Parcă a înnebunit lumea cu mersul în club. Şi nu la un party. Nu la disco. În club. Pentru că e cool, pentru că e în tendinţe, pentru că trebuie să fii văzut. Jenant, după mine. Şi au luat-o razna chiar şi oameni în toată firea. Adică ăştia de vârsta mea. Merg la Bámboo, la Gaia, la Fratelli. Week-end de week-end. Hm...

- Mi-am luat blugi pentru club, îţi plac? - îmi zice fata de la cosmetică.
- Pentru club?? (nu pricepusem)
- Da, sunt de la Guess.
(...şi??)
- Păi ştii, nu prea poţi să mergi în club aşa, oricum. Se uită lumea la tine...
- Adică eu (ipotetic vorbind dacă aş merge) cu ce să mă îmbrac?
- În nici un caz cu ăştia!
...

Treaba asta cu mersul în cluburi îmi aduce aminte de o fostă cunoştinţă/fostă colegă/personaj foarte interesant, obsedată să iasă aproape zilnic la dans şi băute dar care se lovea repetativ de reacţia soţului. Acum eu nu ştiu ce replici avea el, dar conversaţia telefonică era cam aşa (şi NU, nu eram indiscretă):
- Ce faci? Hai că ajung şi eu pe la 7.
...
- Nici un meci, n-am zis că diseară ieşim în club?
...
- Hai, nu discutăm. Până ajung acasă să plimbi câinele şi să te pregăteşti, da?
...
- Hai mă, iar ţi-e somn? O viaţă ai şi pe aia o dormi! Mai bea şi tu o cafea. (ea era la a patra)
...
- Ei îţi dă palpitaţii!? Băi, te-ai băbit de tot. Ia un RedBull atunci.
...
- Cum adică mergem toată ziua în club? N-am mai jos de 3 zile. Am chef de dans.
...
- Hai pa, eşti varză. Când te-am luat nu erai aşa.

19 răspunsuri:

innuenda spunea...

Hahaha, deci nu-s singura extraterestră!! Întrebată de nişte prietene, cu care mă văd trimestrial la cafenelele de prin Dorobanţi, pe unde mai merg eu, prin ce cluburi, că ele nu mai au nicio idee, am mărturisit: eu nu merg în cluburi. Cuuum? Cum aşa? Păi şi tu cum te distrezi în weekend, m-au intrebat? În weekend...? Pai...nu ştiu, weekendzind...cred.

Someone spunea...

Mi-a plăcut aia: "nici un fotbal, mergem în club!" Pardon? mwhahahaha

Anonim spunea...

Nu ştiu... Nu cred că e rău să mergi în cluburi. Nu e rău nici dacă nu te duci. Te duci sau nu. E o kestie care ţine de preferinţe.

E rău să fii snob, e rău să citeşti o carte pt. că e la modă, cum e degradant sa te autoevaluezi după eticheta ţoalelor pe care le bagi în maşina de spălat.

E mai trist că unii nu trăiesc decât să fie văzuţi în cluburi. Respect.

innuenda spunea...

Măi pisicanie, am mai citit o dată articolul ăsta. Atâta-i de simplu şi de viu totodată...îmi place de mor! Şi de tine la fel! Mă bucur enorm de faptul că aici, în spaţiu virtual, i-am cunoscut pe acei oameni deştepţi, frumoşi, cu umor, sensibili, cu caracter, cu poveşti, care păreau să fi dispărut din viaţa mea de zi cu zi.
Nah, şi acum că ţi-am spus chestia asta va trebui să te omor! :)

Pisicot spunea...

Şi poveştile sunt foate reale, pe bune.

Innu - ştiu sentimentul. Mai iese omul în pub-uri, în crâşme, chiar şi în cluburi. Dar nu asta era ideea. Ci, exact cum spune Motanes - e mai trist că unii nu trăiesc decât să fie văzuţi în cluburi. Şi îi stresează şi pe ceilalţi :-)))
Mulţumeeesc. Blush, blush...

Motanes - că bine zici, autoevaluarea spune totul.

Someone - îţi dai seama săracu' ce faţă făcea! Şi bonus, locuia şi cu soacra :-)))

Anonim spunea...

Ai uitat sa soui ca intre timp ea gatea zilnic, spala si asa mai departe :))))

robin simion spunea...

Eu am inceput sa redescopar locurile care imi placeau atat de mult odata. Alea in care lumea e relaxata, unde nimeni nu se uita la nimeni sa vada cum e imbracat si ce pocnitoare/elvetian cu rolls are de brat. Unde sampania nu se duce cu artificii sa vada tot poporul ce tare esti si unde nu roiesc femeile in jurul meselor cu fotbalisti/recuperatori/samsari/proxeneti.

Am ajuns in weekend in Bamboo. Invitat. Bleah. Mai bine nu.

innuenda spunea...

Robin, dă-ne şi noua pontul!:)
Mie mi-ar placea un bar mai retras(să nu se calce lumea pe bombeuri a defilare), cu lumina filată spre semiîntuneric, într-un colţ cu un pian cu tot cu pianist, care să cânte (evident)live şi discret (în sensul să nu cânte pentru aplauze)jazz, ever green-uri, muzică clasică...
Dacă există aşa ceva în Bucureşti, please, let me know!

Pisicot spunea...

Anonim - ce al naibii eşti! Suflet rău ce ai :-)))

Robin - ştiam eu că pun bază pe tine. Ai înţeles exact ce vroiam să spun. Eşti om serios acum, la (aproape) 30 de ani :)

robin simion spunea...

Am fost la o cafenea tare pe Ceaikovski 9. Pian, discret, mese destul de distantate, mancare buna si bautura la fel. :)

robin simion spunea...

cafe louis

innuenda spunea...

Muah! S-a bifat! Mulţam.
Uite de aia-s buni pişcoţeii :)

robin simion spunea...

Define "piscotei". :)

Pisicot spunea...

6! Întrevăd o idilă...
Voi doi, ăştia subtilii :)

robin simion spunea...

7! You are beating the fields! :D

innuenda spunea...

@pisicot: 8! O fi idilică ţara lui Pisicot, de se văd idile peste tot!
Dar corbul spuse nevermore...niciodată de acum înainte!
(i'm married, you know...:)))

@robin: don't take it personal. You're a lover! :))

Pisicot spunea...

Să nu spuneţi că nu v-am zis :D
Innu - tu nu eşti măritată, Violeta e...

Deci care-i treaba cu "pişcoţeii"? :-)))

innuenda spunea...

Hehehe, nu mă ispiti! Deci da, ea-i cea măritată, dar am omis să-ţi spun că suntem siameze. Mergem la bărbaţi împreună.
{Pis(i)cot}eii sunt electronii care gravitează în jurul nucleului care eşti, cu o forţă de atracţie vizibilă cu ochiul meu ager liber. Nah! Dacă ai insistat...:p :p

Anonim spunea...

oamenii nu mai stiu de mersul pe jos, de parcuri, energia interioara, se duc in cluburi de fite pt ca sunt niste complexati..oricum..ma duc sa mai beau o bere ca mi incepu ses 3 din ally mcbeal:)pa-pa
ps. te mai citesc si maine:))