vineri, ianuarie 25, 2008

Less is more

Pentru mine less is more este un mod de viaţă. Sunt adepta lui de când mă ştiu. Urăsc tot ce e prea mult, prea colorat, prea plin, prea pompos, prea aranjat, prea accesorizat, prea sonor, prea prezent. Uite aici un exemplu de aşa da. Un spot excelent făcut de nişte băieţi din San Francisco.


9 răspunsuri:

innuenda spunea...

numa' pe bieţii peştişori din acvariu i-ai vrea, dacă s-ar putea şi rujaţi ca ăia de la funeraliile lu' marea aia :)))

Someone spunea...

acum se explică de ce ai rade tot haagenul din supermarket! :)))

Pisicot spunea...

Măi, eu vorbesc serios şi voi... ăsta chiar e un superspot.

Recunosc, sunt păcătoasă chiar şi-n postu' mare când e vorba de Haagen Dazs. În Lisabona am recurs chiar şi la cele mai pisiceşti tertipuri ca să primesc extra toppinguri :)

Innu, tu ai băut? Ce tot zici acolo? :-)))

innuenda spunea...

Pisicăcioaso! Băută eşti tu şi copiii tăi din bloc! :)))
Când te-ai întos tu, cu batista udă, din vacanţa prin ţările calde, ai postat o poză cu un peştişor întâlnit în scufundările tale prin Marea Roşie, despre care ai spus că îi ziceai peştele rujat şi că să-i transmitem salutări dacă-l vedem, când ajungem pe acolo. Şi cum te jeleai tu la amintirile acelei vacanţe... şi cum citisem mai înainte postarea lui Motanes cu "plângeau şi caii de la dric", am făcut şi eu o metaforă în chip de triplu axel nereuşit. Nah!:))
Cat despre Haagen Dazs, ghici de ce-mi place mie să merg la film la Mall în Vitan?:)

Pisicot spunea...

Aaa, acum am înţeles. Ce vrei, pisicoţii au creierul mai mic :D

Touché. Să vezi ce scandal am făcut în Plaza, la Movieplex. Cuuum? Aici nu aveţi Haagen Dazs?! Nişte ignoranţi.

innuenda spunea...

:))Auzi, să nu te iei de pisicotul meu!
Hehehe, asta e ca-n faza cu ţiganul care o bate pe ţigancă şi cu fraierul care, încearcând să apere femeia de agresor, se trezeşte bălăcărit de amândoi, că ce se bagă?!

Şi da, e un superspot! Şi mi-ai dat o idee de leapşă faină...pour toi, mon amour :))

Mă crezi sau nu, la Mallul Plazza nu am ajuns niciodată

Pisicot spunea...

Nici eu la Ikea :-)))

innuenda spunea...

Nici la Ikea!

În altă ordine de ide, mă gândeam să-ţi fur ideea cu postarea locurilor unde mi-ar plăcea să ajung. Mi-a plăcut când am văzut-o la tine.(Dar nu-mi place că nu pot mări fotografiile alea)

Eu ştiu exact unde vreau să ajung, dar nu mi-e clar de ce. În Noua Zeelandă.

Pisicot spunea...

Şi NZ e pe lista mea. Stai aşa că de-abia m-am încălzit!

Hai cu leapşa că m-ai făcut curioasă :)