luni, ianuarie 14, 2008

Cadre de suflet

Nu sunt fotograf. Nici măcar nu am pretenţii că ştiu să fac poze deşi am avut profesori buni :)

Dar nu ratez niciodată ocazia ca în vacanţe să surprind ce-mi place. Mai jos sunt favoritele din ultimul an.

Cadre de suflet.


Venezia
Venezia
Murano
Lisabona
Piran
Piran
Portoroz
Portoroz
Capri
Pompei
Hurghada
Piran

9 răspunsuri:

innuenda spunea...

Nah, că ţi-am făcut poftă de vacanţă!:) Sunt minunate pozele! Şi, dacă le-ai bifat pe toate anul trecut, încep să înţeleg de ce nu te mai aude nimeni când vorbeşti de vacanţe :))))

Someone spunea...

Hai că nu-s rele, mah Pisicot! :-)

Cum te-a găsit Innu? :-)

Pisicot spunea...

@ innu: să ştii că da (deşi de-abia m-am întors bronzată şi cu bateriile încărcate!).
Acum...le-oi fi bifat eu dar asta nu înseamnă neapărat că le-am bifat în doi.

@ someone: nu-s rele, ştiu, şi fiecare are o poveste.
EU am găsit-o pe Innu şi a draq pielea pe ea m-a provocat :))

robin simion spunea...

Cam tari pozele. Pe unele le stiu. Cum de unde? Eram langa tine cand le faceai :))

Esti sigura ca aia cu balta e de la Pompei? Sau el se vede in departare?

Pisicot spunea...

@ robin: şşşşşt, mă dai de gol!

Balta e de la Pompei, Vezuviul se vede în depărtare.

Unde ai umblat?

robin simion spunea...

Am uitat sa nu zic de-astea in public. Eram langa tine asa... cu mintea... colegial... da!

Am umblat pana la Sibiu. Am fost sa vad un camp. :D Am vazut si orasul pe langa. Mai vreau.

innuenda spunea...

@pisicot, deci sunt invidioasă de-a dreptul; Revelionul ăsta este primul după mulţi ani când nu am plecat din Bucureşti, din motive de soţ care-a lucrat. Şi-s cu bateriile descărcate rrrău. Da' mi-am planificat o escapadă. O primavară la Praga.
@someone, am găsit-o pe pisicot la tine pe blog. Am dat pe pisicot şi am ajuns la ea pe blog. Am citit-o şi mi-a placut. E drept că ea a rupt tăcerea prima :))...dar n-ar mai fi durat mult nici la mine. Că deh, marile spirite se întâlnesc. Hehehehe:)))

maria spunea...

offf, mi-ai facut pofta de vacanta. de parca nu aveam destula....

Pisicot spunea...

@maria: ştiu, e boală cu acte şi se ia. Problema e că îmi tot vin idei şi o să mai scriu. Nu ştiu cum o să mă potolesc :D