joi, ianuarie 17, 2008

Veveriţă vs. ciocănitoare

Recunosc că pe unde am lucrat am avut avantajul unei proximităţi zen. Acum vreo 8 ani eram în Floreasca, chiar lângă pod. Din biroul de la masardă vedeam parcul şi lacul, o adevărată desfătare. Ok, în parc mai erau şi alte vieţuitoare mai ales după lăsarea serii, dar asta e o altă poveste...

Apoi, prin 2004 am ajuns în Cotroceni. Prima amintire este vizita veveriţelor. Cărau provizii din curtea noastră în parc, într-un anume copac. Şi acum, după 3 ani tot acolo au casa. Şi mută în continuare lucruri.

De vreo două săptămâni m-am mutat undeva între Floreasca şi Dorobanţi, pe o străduţă liniştită, cu verdeaţă, deci "în grafic". Doar nu avem câine şi pisică. Deocamdată. Acum 3 zile am auzit un zgomot ciudat, repetitiv dar cumva familiar. Ieri din nou. Ca să nu înnebunesc şi pentru că sincer mi-a fost jenă să întreb ce naiba se tot aude am început să caut. Şi am descoperit un moţ roşu, agitat, freză punk, care dădea găuri într-o veselie în nucul din curte. Woody, îmi zic, ha!

Azi dimineaţă în acelaşi loc şi la aceeaşi oră cine apare?
Că doar avea treabă, da?
UPDATE: Când spun veveriţă vs. ciocănitoare nu vorbesc la figurat !!! Deşi îmi vin idei, acu' că tot am zis :))

5 răspunsuri:

robin simion spunea...

Cine bate?
Veverita sau ciocanitoarea?

Jak Noris sau Cichi Chean?

Vandam sau Brusli?

Eu am o afinitate pentru veverite.
Si inchei aici ca sa nu incep sa zic despre ciocanitoare. :D

Pisicot spunea...

Eram sigură că o să te iei de "veveriţe". Eram precisă!!!

Acum ce să zic, recunosc că dacă e să aleg, aş alege o ciocănitoare :)))

innuenda spunea...

Ah, ce răsfăţ...nu mi-ar mai sta capul la muncă...M-aş pune pe studiat vinviriţele şi ciocînscoarţele.

Probabil că aş conchide într-un târziu că veveriţa e doar un şobolan nevropat, cu mişcări bruşte şi coadă stufoasă. Şi ciocănitoarea o pasăre care nici ea nu stă mai bine cu nervii, de vreme ce insistă să se dea cu capul de copaci, în ciuda ciocului care o opreşte...:)
Dar nu mi-ar fi mai puţin dragi.

innuenda spunea...

Cât despre..."ză veveriţa", specia braziliană :), aia este o specie foarte apreciată. Nu ne îndoim că place ciocănitorilor, ba şi câtorva veveriţe derutate.

Pisicot spunea...

:)))

Asta îmi aminteşte de Sex and the City când Carrie, terorizată de o veveriţă, spune: "ce e aşa drăguţ la ea, doar e un şobolan cu coadă!"

Cât despre veveriţe, braziliene sau cu blăniţă...ce-i frumos şi lui Dumnezeu îi place!