luni, ianuarie 21, 2008

Leapşa muzicală

Am primit o leapşa de la Innu. Să zic care-i muzica câh şi care-i muzica liga mare aka aia pe care mi-aş dori-o la înmormântare :))
Greu de tot, dacă ai de unde să alegi... apăi să-ncercăm...

Muzică câh:
- manele (no comment)
- muzică idioată de club (aia tuci-tuci-tuci, am şi eu migrenele mele)
- heavy metal (ascult mult rock dar am nişte limite)
Muzică liga mare
(trebuie să mă opresc la o singură variantă, nu?):
Snowpatrol - Open Your Eyes, cu tot cu video, care face toţi banii. Ca să mă simt bine şi să nu ajung să bântui pe nimeni eu mi-aş dori şi o plasmă pentru clip dacă se poate...




(Taken from “C’était un Rendezvous”, a cult-classic short film made in Paris in 1976 by French filmmaker Claude Lelouch.)

Să vă văd acum pe voi. I-aş lepşui pe Florică şi Maria, dar mi-au luat-o alţii înainte. Aşa că îi invit pe Robin, Mihai, Cristian şi Andrei.

9 răspunsuri:

Mihai Grecea spunea...

Imi place Snow patrol dar sunetul original din “C’était un Rendezvous” de Claude Lelouch e cel putin la fel de misto ca melodia :)

Pisicot spunea...

Sunt convinsă!
Ţi-am dat leapşa însă bănuiesc că nu o să postezi pe blog. Te invit să scrii aici, chiar sunt curioasă...
:)

innuenda spunea...

Ce plasmă să-ţi mai dea...de fapt, ce diagonală să aibă, când tu o să vezi tot pământul odată şi o să faci călătoria aia din videoclip în timp real?!
Ciudată senzaţie am avut uitându-mă la videoclipul ăsta. N-am mai ştiut dacă eu priveam videoclipul prin ochii unui spirit sau un spirit prin ochii mei...

Mihai Grecea spunea...

La cah as putea pune multe... Cu siguranta undeva in capul listei ar fi penibilitatea aia cu Ghita si portita... Si, desigur, melodia aia cretina a lui Voltaj cu repetam doar un sincron...

La chestia cu ingropaciunea nu ma bag pentru ca peste doua luni ar fi nevoie sa schimb optiunea si tot asa. Cu muzica e mai greu pentru mine sa ma stabilesc la o optiune. Asta si pentru ca sint prea exigent...
Dar daca as muri, totusi, maine, poate ca ar fi bine sa se puna Whitesnake - Don't Fade Away.

http://www.youtube.com/watch?v=1x3HkAh7fPg

Mihai Grecea spunea...

Sau mai bine varianta asta, ca e unplugged si e mai emotionanta:
http://www.youtube.com/watch?v=L2LEerUQsVg

innuenda spunea...

mihai, e absolut minunată melodia asta unplugged. Sunt topită! O să adaug Whitesnake pe lista preferinţelor mele. Mulţumesc.

Pisicot spunea...

Mihai, că bine le mai zici :)
Şi DA, ideea era impulsul de moment. Nu contează că peste un an o să gândeşti altfel şi o să ai alte preferinţe.

Innu, eu tot vreau plasmă. Şi organizare brici. Cred că e deformaţie profesională :))

innuenda spunea...

Un video wall pe care sa ruleze imagini cu Patagonia, Cuba...:)))

Pisicot spunea...

Fără a fi sinistră sper să ajung acolo până mor...