vineri, ianuarie 18, 2008

Numai şase-s norocoase

Umblă vorba prin târg că duminică sunt şanse să se câştige potul cel mare. N-aş fi crezut dar dacă zice şi Acvaria...
Aşa că, înarmată cu scheme şi combinaţii o să merg şi eu să iau bilete. Sper de data asta să-mi iasă ceva mai mult decât 3 numere pe un bilet şi 3 numere pe altul. Nu, din păcate nu se adună. Vorba cuiva - femeie, de la 5 în sus discutăm!

Partea proastă e că doamna mai sus menţionată mai zice că sunt favorizaţi cei sub 30 de ani, deci mi-am cam ratat şansa. Aşa că îi provoc pe Robin, Eugen şi Maria să joace cu încredere şi dacă o ieşi ceva, să se simtă cu o atenţie :)

13 răspunsuri:

robin simion spunea...

O, Doamne! Inspiratia divina sa fie cu mine ca e ultima sansa. Pe 29 fac 30. Sa fie un semn?

Anonim spunea...

nu-ti dau nimic.
doar e munca mea!

Pisicot spunea...

@robin: ştiu :) tocmai de aia zic
Cum sună - pe 29 fac 30 :)))

@ eugen: eu ţi-am mai zis că eşti chitros!!!
Măcar un comision că ţi-am vândut pontul, bre.

robin simion spunea...

Era misto si anul trecut: pe 29 am facut 29.

@eugen: chitrosule! :D

maria spunea...

crezi ca se pun alea citeva saptamini? eu sunt sceptica

Pisicot spunea...

Da, da, da Maria, se pun!
Unde ţi-e optimismul?

Pfiu...de-aş mai avea 29...ce-aş mai juca :)

maria spunea...

of, bine, daca mai prind deschis

maria spunea...

si am jucat si la loto, sa stii

Pisicot spunea...

Bravo Maria :)
Acum să nu mă înjuri dacă nu câştigi, ştii cum e, ca să ai o şansă trebuie în primul rând să joci :))

maria spunea...

nuuu, doamne fereste. si nici daca voi castiga

Pisicot spunea...

Sunt convinsă; mai ales dacă câştigi :)

maria spunea...

mi-a iesit un numar...... culmea, e 29

Pisicot spunea...

Eu am 3 :)))
Ce ziceam?