marți, ianuarie 29, 2008

30

A venit şi rândul lui Robin.
Crede-mă, există viaţă şi după 30...

Iaca şi o disco-dedicaţie :-))) La mulţi ani!


6 răspunsuri:

robin simion spunea...

Am auzit ca dupa 30 femeile vin numai cate doua, salariul x10, masinile cu ditamai hergheliile, prietenii garla, rudele prietenoase, strazile libere si weekend de miercuri.
Asa o fi?

Pisicot spunea...

Curios care-i adevărul? Sună la ING :-)))

Cu femeile se poate aplica, nu ştiu cum faci cu salariul.

Anonim spunea...

Robin, inseamnă ca am de luat din urma. Nu mult, ce-i drept, dar s-au strans ceva femei, iar apartamentul nu are decât 3 camere. Unde să le îngrămdesc?!

Altfel, La multi ani, "bătrane"!

robin simion spunea...

Motanes, cea mai mica grija sa fie casa. Merci.

Anonim spunea...

si zi, ai apucat sa-ti faci pensie privata, sau depasesti pragu de varsta? =))

La multi ani, may your comment ring true, ca acusi intru si io-n zona aia de varsta si n-ar strica o herghelie de porschane.

Pisicot spunea...

Auzi măi Eugene, tu n-ar trebui să deschizi gura. Eu la vârsta ta încă mă ţineam bine. Dar lasă că ne ajungi tu din urmă...

Robin, deci ai rezolvat cu salariul? Ce zice Grecea? Că herghelie ai deja, nu exagera :)