miercuri, ianuarie 16, 2008

Tic-tac

Care-i treaba cu ceasurile pe blog? Multe dintre ele hidoase de-a dreptul. Dar, în fine, chestia cu gusturile nu se discută. Stau şi mă întreb şi nu mă prind. Să nu mă înţelegeţi greşit, şi eu m-am grăbit să-mi pun unul când mi-ai făcut blog-ul că, deh, aşa e mişto. După 3 zile mi-am dat seama că e stupid!

În primul rând îmi ocupa spaţiu aiurea când eu vroiam să adaug diverse. Clar, lucruri mai importante. Plus...la ce naiba îţi trebuie ceas? Dacă nu ştii cât e ora (ok, să zicem că ţi-ai uitat ceasul acasă) ai telefon. Nu cred că mai e cineva cu mobil fără ceas. Iar dacă nu ai nici mobilul la îndemână, la naiba, eşti pe net deci în faţa unui calculator deci - dah - uită-te în colţul din dreapta jos!

2 răspunsuri:

Mihai Grecea spunea...

sau in coltul din dreapta sus la noi, astia minoritarii cu macuri :)

Pisicot spunea...

meseriaşii adică zicem noi, invidioşii :)