duminică, februarie 24, 2008

Seară de Oscar

Mă întreb cum o să fie anul ăsta la Oscaruri. Vor lua premii filmele comerciale? Sau cele deja ultra-promovate? Sau vor fi răsplătiţi actorii care nu au avut noroc până acum... Nu ştiu şi sinceră să fiu anul ăsta nu am apucat să văd filmele înainte. Am văzut trailere, am citit despre ele dar cam atât. Poate în felul ăsta nu o să mai fiu dezamagită, aşa cum s-a întâmplat anul trecut. Nu am pus pariuri dar văzusem filmele şi aveam favoriţii mei. Din păcate a ieşit cam aşa:

Cel mai bun film

Favoriţii mei: Babel şi Little Miss Sunshine
Câştigător: Departed (lung, slăbuţ şi foarte american după părerea mea)
Cel mai bun actor în rol principal
Favoriţii mei: Will Smith (Pursuit of Happyness) şi Leo de Caprio (Blood Diamond)
Câştigător: Forrest Whitaker (Last King of Scotland) – ok dar fără strălucire
Cea mai bună actriţă în rol principal
Favoritele mele: Penelope Cruz (Volver) şi Judy Dench (Notes on a Scandal)
Câştigătoare: Helen Mirren (The Queen) – actriţă bună dar nu a fost un rol de Oscar
Cea mai bună actriţă în rol secundar
Favoritele mele: Adriana Barraza (Babel) şi Abigail Breslin (Little Miss Sunshine)
Câştigătoare: Jennyfer Hudson (Dreamgirls) – nu am văzut-o deci nu comentez

Ar mai fi dar mă opresc aici. Până la urmă e o chestie de gusturi. Hai să vedem ce-o să fie şi anul ăsta.

5 răspunsuri:

innuenda spunea...

Mi-a plăcut Will Smith în filmul Pursuit of happyness la nebunie. M-a impresionat şi povestea, şi rolul lui şi cum a jucat. M-a făcut varză filmul ăla. Şi nu mă aşteptam de la good young Will cel în black.

Anonim spunea...

Ba mie mi-a placut The last (si nu las, pisicot, vezi ca mai ai cateva typo, de ex Bood in loc de blood) King of Scotland. Un rol extraordinar, bine i-au facut lui Forrest Whitaker ca i-au dat premiul. Nu numai ca straluceste in rolul sau, dar da clasa. Desigur, mie Will Smith nu-mi place nici daca s-ar da peste cap. Si nici Leo (dor) asta di Caprio, decat dramuit.

innuenda spunea...

Îl iubesc pe Forrest Whitaker! Dar am spus despre Will Smith tocmai pentru că face un rol cum nu a mai făcut vreodată. Nu pleca, Dodu, cu idei preconcepute. Îţi recomand să vezi filmul ăsta şi îţi va plăcea în sfârşit Will Smith. Eu am fost plăcut (e puţin spus) surprinsă.

Pisicot spunea...

Dodu - am corectat, mersi.
Până la urmă e o chestie de gusturi. Eu nu sunt fan di Caprio şi totuşi m-a dat pe spate în Blood Diamond. Iar pe Will Smith nu l-aş fi văzut într-un rol serios, dramatic, de Oscar (excepţie "Ali").

Innu - şi pe mine m-a făcut varză. Rău de tot!

innuenda spunea...

Uite de asta te iubesc eu pe tine, pisicot!:)