miercuri, februarie 20, 2008

Keeps me believing




I want love, but it's impossible
A man like me, so irresponsible
A man like me is dead in places
Other men feel liberated
I can't love, shot full of holes
Don't feel nothing, I just feel cold
Don't feel nothing, just old scars
Toughening up around my heart
But I want love, just a different kind
I want love, won't break me down
Won't brick me up, won't fence me in
I want a love, that don't mean a thing
That's the love I want, I want love

5 răspunsuri:

innuenda spunea...

Mie-mi place parchetul ăla! :))

Pisicot spunea...

Păi să-ţi spun ce-mi place mie! Îmi place muzica (Elton e genial!!), îmi plac versurile, îmi place clipul, îmi place actorul, îmi place casa. Îmi place atitudinea şi pasiunea.

Ok...şi parchetul :)

Anonim spunea...

Eu zic că tipul este un agent imobiliar fără succes care-şi aduce aminte de toate "datoriile" :)

innuenda spunea...

@Motanes, destrăbălatule, pic de sensibilitate nu mai ai.

@pisicot, deci, cu riscul de a mă repeta, mie îmi place parchetul.

Subiectul are figură de băiat care trăieşte în sala de sport (şi nu mă înnebunesc după genul ăsta superficial de bărbat), care a luat-o pe droguri rău de tot şi care, din bărbatul tip încalecă şi **te, descalecă şi du-te, devine genul plânge ****ă. Ceea ce frizează jalnicul.

Muzica lui Elton îmi place oarecum, deşi nu mă dă pe spate: îi lipseşte acel "ceva" pe care-l caut eu la o melodie ca să mă îndrăgostesc de ea. Un timbru aparte al vocii, o rupere de ritm, o orchestraţie insolită...ceva...altfel.

Versurile, ce să zic, am întâlnit şi mai profunde de atât.
Cât despre atitudine şi pasiune nu ştiu unde ai văzut tu aşa ceva la mormolocul ăla drogat. Până şi Willie Nelson pare a fi mai pasional :)))

Bun şi acum că ţi l-am desfiinţat, o să-ţi spun că, probabil, dacă o voi asculta suficient de mult, va sfârşi prin a-mi plăcea şi mie. Şi plăcutul, ca şi iubitul e o chestie care are nevoie de timp şi de complicitate, vorba bătrânului Camil P.

Pisicot spunea...

Motanes, poate ca ai dreptate...
Innu, no chance! Imi place la nebunie in continuare :)