miercuri, februarie 13, 2008

O privire cât o mie de cuvinte

Îi simt privirea. Întorc uşor capul. E acolo, mă urmăreşte discret. Îmi anticipează mişcările. Surâd şi îmi văd mai departe de drum. Dar încă îl simt. Ochii lui mă fixează, ştiu asta. Întorc din nou capul. E mai aproape acum însă se uită ţintă înainte ca şi cum nu s-a întâmplat nimic. Pulsul se accelerează, îmi zvâcnesc tâmplele. Ce se întâmplă? Hei, sunt aici. Apoi mă priveşte din nou. E serios, concentrat. Ochi verzi, adânci. Îl privesc cu înţeles iar el îşi continuă drumul paralel cu mine. Apoi se apropie. Mai mult, şi mai mult. Aproape că îi simt răsuflarea. Dar el nu mă mai vede. E dus în lumea lui, departe cu gândul. E prea târziu. Frână bruscă. Scârţ. Stop. Se opreşte la o palmă de mine.
- Am crezut că opreşti, zice.
- Păi am prioritate.
- Da, dar te-ai uitat la mine. Şi am bănuit că opreşti tu.
- Ai cedează. De ce aş opri?
- Scuze.

16 răspunsuri:

Anonim spunea...

Asta este de la capitolul "perceptie extinsa asupra realitatii". As vrea sa inteleg mecanismele care stau in spatele chestiei asteia si, mai ales, sa o pot provoca la nevoie. Dar sa nu ma trimiteti la vreo scoala de yoga ca am alergie.

Pisicot spunea...

Ai putea să începi cu pilates :-))

innuenda spunea...

Măi, eu sincer n-am inţeles. Adică el o plăcea pe ea? Ea pe el? Sau era... plăcere împărtăşită? Şi dacă da...ce căutau maşinile să polueze povestea asta frumoasă cu doi ochi verzi adânci? ...:))

Anonim spunea...

Al tau si-a cerut scuze, mie fata mi-a zis ca e problema ei ce face la volan. (si-a asumat cu atata nonsalanta paternitatea posibilitatii producerii unui accident, incat m-a lasat masca). Aventura periculoasa este soferia...

Pisicot spunea...

Innu, mai contează cine pe cine? Ideea e că o privire a fost interpretată atât de diferit de cei doi...eu am crezut că mă vede şi logic opreşte. El a crezut că pentru că l-am văzut îl şi las...complicate căile Domnului.
Ştii, e o vorbă care-mi place la nebunie: "assumption is mother of all fucked-ups".

Kolonele, întradevăr aventură periculoasă. Şi din câte văd eu - niciodată să nu ai încredere în bărbaţi la volan :))

Anonim spunea...

Eu cred ca de fapt ea l-a placut pe el din prima clipa, s-a indragostit de relaxarea, detasarea, profunzimea si siguranta pe care o inspira. Era o amestecatura ciudata de adrenalina, 17β-estradiol, progesteron si un nivel foarte mare de testosteron in stare latenta, insa prezent. Ochii lui verzi, adanci, anticipatia miscarilor si scuzele rezumeaza intraga povestire. Mai mult produsul unor fantezii de care sotul/prietenul ei ar trebui sa se teama decat o intamplare adevarata, treaba cu "sa nu ai incredere in barbatii de la volan" e o tentativa moale de sustragere :D

Pisicot spunea...

Radu, ai intuit greşit dar apreciez încercarea amuzantă :)
Şi te mai aştept.

Ai însă dreptate cu un lucru. De fantezii ar trebui să fim îngrijoraţi. Pentru tot ce e real există varianta păruială sau, după caz, bătaie în toată regula :-)))

Offtopic - tu chiar ai telecomandă? :) Dacă da, te invidiez.

innuenda spunea...

Radu, ei şi tu, tragi de urechi freudian..! :))Acum o să fiţi geloşi şi pe fanteziile noastre?! Asta-i culmea! Huo! Geloşilor!:))

Plus ca Pisicoata are tot ce-i trebuie acasă. Şi ochi verzi (?)adanci, şi anticipaţie a mişcărilor şi scuze...:).
Şi le are cu acordul statului şi a lui Dumnezeu...asta în caz că te ofereai printre rânduri :)hihihi:)

Anonim spunea...

Innuenda, asta cu "am/are acasa" nu mai e valabila 'in perioada aia a lunii' de la un moment dat.
E treaba unora sa se teama de fantezii, a altora sa profite de ele; dar nu cred ca vei gasi pe cineva gelos :).
Eu unul nu ma ofer printre randuri ci pe fata, dar numai fata in fata, lol.

Pisicot, machiajul natural e varianta usoara, cred ca exista pedespe mult mai grele :D

Pisicot spunea...

Verzi, da :)
Şi adânci, da :)
Poate chiar era EL şi vă agitaţi degeaba.

Radu, perfect de acord cu pedepsele :)) Dar nu e cazul.

innuenda spunea...

Aşa deci, Radu, crezi că ne vine amocu o dată pe lună, ca şi anume întreţinerea!?! Eu cred că eşti în eroare. Dar te întreb totuşi, la care perioadă a lunii te referi? Ca să-ţi verific teoria! :)))

Pisicot spunea...

La aia cu perioada lunii m-a luat şi pe mine cu transpiraţii :))

Anonim spunea...

Cum care perioada??
Cand trebuie sa faci plinul de carburant, evident!!!
Mai fetelor, hai sa n-o luam razna :D

Pisicot spunea...

Radu, ai nimerit pe blogul cu glumeţe :-))
Deal with it!

Anonim spunea...

Raducu', da' la un medic cand ai fost ultima oara?

Abc Sjf spunea...

Spre rusinea mea trebuie sa recunosc ca nu am fost la stomatolog asta-vara, la controlul de 6 luni. Ma ierti? In rest nu am nevoie, stau bine.
Da' cine compune, ACZ ori HA?