joi, februarie 07, 2008

Just a midnight thought

Atunci când nu-ţi găseşti drumul, când ştii că ai greşit şi e prea târziu, când eşti singur şi pentru prima oară realizezi cu adevărat asta, atunci când te simţi nesigur ai nevoie de cineva alături. Care doar să respire odată cu tine.

11 răspunsuri:

innuenda spunea...

Şi slavă Domnului, noi avem în ritm cu cine respira! :)

Frumos şi tristuţ! Mi-ai amintit de serile de singurătate, de pe timpuri, care se strecurau în hiatusurile dintre relaţii. Noroc, însă, că aveam grijă să nu dureze prea mult. Nu de alta, dar îmi era frică să dorm singură! :))

Anonim spunea...

Niciodată nu e prea târziu. Să o iei de la început. Tot căutăm să iubim şi să ne împrietenim cu persoane din preajma noastră, şi uităm să ne iubim dar mai ales să ne împrietenim cu noi. E frumos să "pluteşti" dar şi cea mai iubită persoană te poate dezamăgi. Şi atunci primul prieten (cateodată singurul) pe care-l găseşti...eşti tu.

Pisicot spunea...

Da, e o piesă foarte bună, mi-a plăcut întodeauna. E tristă dar nu neapărat. Eu zic că e puternică şi plină de speranţă. Iar cuvintele completează perfect linia melodică. Spotul l-am găsit întâmplător aseară şi mi se pare bine făcut. Ok, şi filmul e foarte bun :)

E adevărat, puterea stă în TINE. Dar e frumos cînd ai pe cineva alături care te ajută să respiri atunci când ai nevoie.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

E o piesa frumoasa, care ma impiedica sa-ti atrag atentia - prieteneste - asupra faptului ca te dezici de motto-ul blogului. :)

Ma incapatanez si eu sa vad speranta in spatele fiecarei aparente tristeti...

Pisicot spunea...

Hehe, nu m-am dezis :) Păi nu sunt lucruri triste. Cel puţin nu pentru mine. Cum spuneam, e un mesaj puternic, plin de speranţă, de renaştere.
Me likey... :) ca să zic aşa. Îmi dă energie pozitivă, ceea ce vă doresc şi vouă astăzi!

Anonim spunea...

eternal sunshine of a spotless mind...
m-ai omorat frumos azi!!!!

innuenda spunea...

pisicot:
off topic total. Invata-ma sa-mi pun si eu din aia cu melodia zilei. Ca vreau si eu! Cum procedez?

Pisicot spunea...

Zuzeta, mă bucur :)

Innu, dacă te referi la inserarea unei melodii in coloana din dreapta e simplu. Te duci in customise, add page element şi alegi HTML-Java. Dai un nume sus şi jos dai paste la codul melodiei. De ex.pe trilulilu.ro ai "include acest fişier pe site-ul tău". Copy şi paste la tine. Save şi refresh. Ia vezi.

innuenda spunea...

sărna! imediat!

Pisicot spunea...

Am văzut, bravo. Aşa, bagă muzică bună :)

Am văzut şi "breathe", aşa, în ton cu postul meu.