sâmbătă, decembrie 27, 2008

Precizie

La ştiri o prezentatoare spune că pe drumul dintre Predeal şi Braşov, din cauza poleiului, s-a circulat cu greu, cu maxim 5 km/oră. Maxim?! Mi se pare normal să se circule "cu greu". Eu nu am reuşit să merg niciodată cu viteza asta. Pe bune. Mi se pare imposibil. Chiar şi senzorul pentru centura de siguranţă e setat pentru minim 10 km/oră. Ştie el ceva :-)

6 răspunsuri:

Anonim spunea...

Explicatie stiintifica si traita de mine cu adevarat: indicatorul la bord arata 50 km/h dar rotile se invirteau mai mult in gol in zapada asa ca de-abia ma miscam.
Informatia cu 5 km/h a fost data cu naduf de niste politisti care stateau degeaba cu radarul injurind: p.m. de polei, iar n-avem bani de sarbatori !

Pisicot spunea...

:-)))
Cum, mă, cu 5 la oră? Cât s-au gândit până au scos-o şi pe asta? Şi amuzant este că televiziunile au preluat-o ca atare :P

Anonim spunea...

Marian S., ia-ţi GPS, pt. viteza reală!

Pisicot, chiar că-i greu cu 5 km/h. Şi cu 1-a e imposibil. Senzorul tău ştie că nu poţi sări prin parbriz la imensa viteză de 5 km... aşa că ce să mai miorlăie şi el...

Pisicot spunea...

Motanes :) cred că în marşarier (aşa se scrie?) merge, uite, o să încerc !

ruxa spunea...

buna dimineata, pisicot :)
cum ai circulat de sarbatori?

Pisicot spunea...

Am circulat cu autoturismul propriu :-))