vineri, decembrie 05, 2008

Paris. Norii

Norii. Cerul. Aerul.
Amintirea unui avion.
Frunza. Soarele. Felinarele.


* cu mulţumiri lui Cristian pentru sfaturi şi încurajări






9 răspunsuri:

Rareș spunea...

Rar vezi o fotografie mai dramatică decât ultima. Jaloux.

ruxa spunea...

paris under massive atack? :)

Anonim spunea...

De vis, draga Pisicot.

innuenda spunea...

Of. Intr-adevăr ultimele fotografii sunt dramatice. Fac pereche bună cu toamna Generalului.

Pisicot spunea...

Rareş, ţi-am mai spus că-mi place dramatic. Dar şi norii mi s-au aşezat.
Ilinca, massive de tot :)
Generale, este un vis, întradevăr. Nu numai de vis. Un vis frumos. Iar eu îl voi continua.
Innu, deci propui o colaborare cu Generalul? Hmmm, s-ar putea să iasă o treabă bună :) Fotografii-pereche, zici? :)

Anonim spunea...

Colaborare-colaborare, dar sa stiu si eu. :) Asta da motivatie sa faci fotografii bune!

Ia pronunta-te tu, Innu.

PS: Pisicot, eu la nori nu ma bag. Iti las tie norii, sunt dragostea ta.

Anonim spunea...

Pfuiiii...m-ai zapacit!

Pisicot spunea...

Generale, ok, rămân eu cu norii. Hai să discutăm mai pe larg despre restul :)
Teo, nu asta voiam :)

Anonim spunea...

I'm in. :)