marți, decembrie 23, 2008

Trademark

Am senzaţia vagă de stop-joc. De pause. De amorţeală. De pleoape grele şi clipiri încete. De dor de somn şi miros de vin roşu. De uitare.

De dulce pierzanie în vise. În soare cald. În nori. În seri şi dimineţi.

10 răspunsuri:

Anonim spunea...

Iti doresc zambet, curaj, caldura si liniste in suflet. Seara frumoasa, draga Pisicot...

Rareș spunea...

Da.

maria spunea...

:) corect

Pisicot spunea...

Generale, îţi mulţumesc pentru cuvinte. Într-un fel, acum seara e mai frumoasă, să ştii.
Rareş, da. Chiar îmi doresc pirezanie în vise. În seri şi dimineţi. Magie...
Maria, facem deci ceva? Că eu m-aş lăsa adormită. Aşa, chiar de la ora asta :)

hadean spunea...

crăciun frumos:-)

ruxa spunea...

de acord cu toate propunerile :)

maria spunea...

pisicot- la mine nu merge. altfel n-as putea aspira la titlul de "working class hero"

Pisicot spunea...

Ilinca, eşti sigură? :P
Adi, mulţumesc, şi vouă la fel. Am văzut că ai făcut dimineaţă turul de onoare pe la doamnele din blogosferă.
Maria, lasă că recuperezi de revelion, ştiu eu.

hadean spunea...

cum sa nu va urez, daca-mi sunteti dragi? :-)

Anonim spunea...

frumoasa poza :X