miercuri, august 20, 2008

Cold moon

Pentru invidioşi...ca să aibă motive reale de invidie :)
În week-end am ales să văd eclipsa undeva la 2 ore de Bucureşti, cu un vin bun (şi roşu) alături, cu un grătar şi foc de tabără (pentru că erau doar 13 grade), cu prieteni şi chef de vorbă.

Poate de aceea dimineaţa următoare a fost delicioasă ca merele din livadă şi aromată precum cafeaua băută la soare, în grădină. Şi adusă de un băiat drăguţ :)






9 răspunsuri:

Anonim spunea...

lasa focul pe expunere mai lunga (daca poate aparatul): o sa fii foarte incantata :) o sa incepi sa desenezi cu flacarile.

Pisicot spunea...

Rareş, m-aş juca mai mult dar e complicat. Ştiu, îmi trebuie aparat nou. Şi nimeni nu pricepe aluzia :P

Anonim spunea...

mmm.. tu numa intr-o veselie o tii :P

PS: imi place noua poza de la profil :D

kmi spunea...

si pentru cei care nu erau invidiosi, sa fie! :)
ma inscriu...

ruxa spunea...

pisicot, aluzie, aluzie, da' a fost ziua ta si sfanta anca nu stiu sa se existe :)

al'fel, ce sa zic, 13 grade.. basti! :)

Pisicot spunea...

Littlemiss, aşa ţi se pare? Mulţumesc, o s-o mai schimb, că tot am idei :D
Kmi, eu aveam încredere în tine...
Ilinca, putem inaugura sfântul Pisicot :P
Şi n-am înţeles de când trebuie să fie neapărat o ocazie pentru un cadou drăguţ. hm.

ruxa spunea...

pai daca nu'tz trebuie o ocazie, fuga la magazin si ia'tz cadoul :)

sf pisicot suna numa bine :D

nelu spunea...

hmmm, livada aia arată ca una de pe la mine de la ţară.:D frumoasă, adică. şi nu ştiu de ce, dar aşa s-a văzut eclipsa şi de la mine. :))

Pisicot spunea...

Ilinca, da' eu vreau să-l primesc. Împachetat frumos şi cu fundiţă.
Sfântu' Pisicot? Da, e o idee :D
Ritchiu, om fi fost în acelaşi loc...