vineri, august 15, 2008

De pe meleagurile patriei (2)

*****

- Am o rezervare. O cameră triplă în regim de dublă.
Recepţionerul se apucă să caute. Şi caută şi caută.
- Nu vă găsesc.
Dau să scot printul cu răspunsul de confirmare pe e-mail.
- Staţi aşa.
Umblă printr-un sertar şi scoate un şerveţel. D'ăla alb, pătrat. Se încruntă încercând să descifreze.
- A, da. Sunteţi aici. Dar nu aveţi o triplă, aveţi o dublă.
- Confirmarea e pe triplă.
- Eu nu am aşa ceva aici.
- Bine, ok atunci, dublă rămâne.
- 150 lei.
- La telefon mi-aţi spus 130.
- Nu cu mine aţi vorbit. Poate cu colega. Şi a uitat să vă ia tarif de week-end.
- Şi eu ce vină am?
- Bine, lăsaţi aşa, cu 130.
...
Îi dau banii.
- Îmi daţi o chitanţă?
- Haideţi doamnă, ce vă închipuiţi, suntem oameni serioşi.
(Aşa credeam şi eu până la discuţia de mai sus. Acum eram brusc îngrijorată.)

*****

Pe ponton. Vine un vaporaş. Cam antic. Şi într-o rână. Ca dovadă că se şi stricase. "Marinarul" încerca să-l repare. Asist la o discuţie între un domn, posibil viitor client, şi "marinar". Domnul stând afară pe ponton, aplecat la geamul vaporaşului. "Marinarul" îşi vedea de treabă înăuntru. Complet fără expresie.
- Ce orar aveţi?
...
- Adică la ce oră treceţi pe aici.
- Nu trecem. Acu' e stricat.
- Bine, dar de unde se ia vaporaşul?
- De la baraj.
- Şi unde merge?
- E, merge. La Cumpăna, la baraj, la Valea cu Peşti.
- Păi suntem la Valea cu Peşti. Ziceaţi că nu opreşte aici.
- E, opreşte dacă se strânge lume. Şi dacă e cursă d'aia de 30 de lei.
- Câtă lume trebuie să se strângă?
- 15, 20, poate şi mai mulţi.
(după capul meu 10 oameni ar face brusc claustrofobie)
- Şi cum facem, vă sunam atunci?
- E, nu, vă sun eu.
- Vă scriu numărul?
Îi dă un bilet. Sunt curioasă dacă "marinarul" l-a sunat.

6 răspunsuri:

Strumful spunea...

Sunt curioasa la ce cabana ai stat, la Cumpana sau la Valea cu pesti? Oricum nici una nu-i stralucita...dar macar e peisajul divin:D!
Ai incercat la Piscul Negru...acolo au mancare buna:D(stiu eu)!

Anonim spunea...

Un pic de "aventura" d-asta nu strica. Face plimbarea mai palpitanta. :)

Pisicot spunea...

Sofia, la Valea cu Peşti, dar servicile sunt cam la fel. La Piscul Negru n-am mai ajuns.
Teo, mie-mi spui :)

Anonim spunea...

Pisicot, deci d'aia nu te-ai dat cu vaporaşul. Dacă n-ai relaţii... :D

La Piscul negru, vă duceţi la Hotel Restaurant Silva. Dacă e de serviciu cine ştiu eu aveţi noroc. Dacă nu, nu se ştie...

greenfield spunea...

Totul e foarte relativ, invatam in fiecare zi pe pielea noatra.
Vacanta frumoasa!

Pisicot spunea...

Motanes, next time.
Greenfield, la fel :)