duminică, august 24, 2008

A little bit of heaven



Ştiu, poate ar trebui să îmi treacă obsesia cu norii...

17 răspunsuri:

ruxa spunea...

"dincolo de nori e'o raza de lumina" :)

Anonim spunea...

Pentru oameni, lumina vine din oameni. Nu căuta pe cer ce vine din sufletul celui de lângă tine!

Anonim spunea...

Cum este o obsesie placuta- asta cu norii- eu zic sa o lasi sa treaca cand are ea chef...

Pozele sunt minunate.
Ai putea face un intreg album cu titlul asta..."obsesia norilor"...

Pisicot spunea...

Ilinca, era mai mult decât atât, să ştii.
Motanes, m-ai spart :D Dacă cel de lângă mine are jaluzeaua trasă, caut lumina şi pe cer.
Offtopic (că uitasem) - de unde ştii tu de "la mulţi ani-ul" de vineri?

ruxa spunea...

pisicot, asa e cantecul, vb cu bitman pentru reclamatii :)

cerul e ca o oglinda, iti arata ce vrei sa vezi. vrei nori, iaca nori. vrei lumina, e si lumina. vrei stele, sunt si stele. vrei luna, in fine, iat'o :)

Pisicot spunea...

Ilinca, nene, eu am avut di tăte :) Adică şi cer senin (deşi nu prea mă dă pe spate, is too dull), şi stele plus bonus calea lactee ;) şi o bucată timidă de lună şi mult soare. Dar eu rămân la nori, ce vrei :)
Teo, eu zic c-o să-mi treacă până la urmă, ca orice altă pasiune :)
Dar ideea cu albumul nu e rea deloc. Şi să-l fac cadou apoi cuiva drag :)

Anonim spunea...

Pisicot, dar de ce stai tu lângă oameni cu "jaluzelele" trase?! :P
Te uiţi în nori, dar viaţa e, totuşi, pe pământ. Tic, tac, tic, tac...

Pisicot spunea...

Motanes, neeeaaah, oamenii îşi mai trag jaluzelele from time to time. Plus că e un miracol să descoperi lucruri noi. De exemplu norii :P
La întrebare tot nu mi-ai răspuns.

nelu spunea...

eu cred că tu vrei să îmi iei locul....:))) sunt frumoase rău pozele, termină cu prostiile, auzi la ea ..obsesii. pfoa. :P

Anonim spunea...

Răspuns: Citesc şi eu ziarele. Nu numai pe alea de azi. Şi pe alea din 2004, august...

Pisicot spunea...

Ritchiu, obsesii frumoase :) Pe de altă parte ştiu că aş putea să fotografiez şi alte lucruri frumoase. Sunt curioasă la ce o să trec next...
Motanes, da sigur, şi marmota...
Memorie de elefant în corp de pisic? :)

Anonim spunea...

offtopique, as adauga ceva (ca de obicei :D ): "memorie de elefant" este folosita gresit in limba/literaura romana ca fiind traducerea unei memorii enciclopedice. fals: memoria de elefant este cea a animalului ranit, oprimat, vanat, care tine mine cateva repere (de cele mai multe ori olfactive si vizuale) care va incerca mereu sa se razbune. mereu = de cate ori si-aduce aminte. asa, ca faza... :)elefantul este as dumb as a bird.

Anonim spunea...

mai lasa pamantul ala in pace, daca tot cauti lumina in cer/nori. sunt doua lumi diferite si separate. cateodata e nevoie si de un pic de pamant; acum cred ca nu era...

Pisicot spunea...

Rareş, e clar, nimic nu te mulţumeşte :))

ruxa spunea...

rares: adica dumbo e dumb? :))))))))

Anonim spunea...

nooo, eu sunt dumbo, nu vezi? :))

ruxa spunea...

dumbo poate sa zboare cu urechile. tu poti asa ceva?!
n'ai voie sa'l faci dumb pe dumbo, zau asa, e ca si cum ai zice ca ursul din king fu panda habar n'are sa se bata!