miercuri, august 13, 2008

De pe meleagurile patriei (1)

Pentru că am întâlnit oameni simpatici, complet diferiţi de noi ăştia, orăşenii, o să încerc să-mi amintesc câteva discuţii amuzante şi să vi le spun şi vouă. Şi nu, nu fac mişto de nimeni, pur şi simplu păreau desprinse din aceeaşi poveste.

*****

- Cu ce dulceaţă sunt clătitele?
- De caise.
- Mmmm...hmmm...nu, mai bine nu. Atunci cu ciocolată.
- Ce?
- Ce ce?
- Ce să fie cu ciocolată?
- Clătitele, cu ciocolată.
- Aaa, păi nu avem clătite.

*****

- Îmi aduceţi un păstrăv bine făcut la tavă, cu sos, ca ieri?
- Nu mai avem dar primim mai pe seară.
- Deloc-deloc?
- Deloc acum.
- Atunci...ce peşte mai era în meniu? Somon?
- Somon??!
- Da, la grătar. Aşa scrie acolo.
- Eeee, somon n-am avut niciodată. Eu cel puţin n-am văzut de când lucrez aici.

*****

16 răspunsuri:

robin simion spunea...

luni la vidraru - casa argeseana:

- buna ziua, am vrea sa comandam
- ce anume
- o ciorba?
- a, nu mai am niciuna
- un peste?
- nimic
- sa o luam altfel, ce aveti?
- ceafa de porc si nu mai stiu ce
- atat?
- da

am calcat-o tare pana la balea unde m-am linistit:

- cat dureaza un peste?
- a, nu avem peste
- o friptura? sunt lihnit
- pai dureaza
- cat?
- 10 minute, poate 20, nu stiu
- poti afla?
- (dupa ce revine) depinde de ce comenzi are

si asta in conditiile in care erau TREI MESE ocupate

Anonim spunea...

de ce nu ma mir?

Pisicot spunea...

:) chiar nu vreau să continui seria "româneşte"...astea chiar m-au amuzat teribil. Oamenii ăştia chiar trăiesc în altă lume.

Anonim spunea...

Da, măăăă, dar îi iertăm noi că suntem buni şi extaziaţi de privelişte. Şi mai zicem că să nu ne stresăm că d'aia am plecat în concediu...

robin simion spunea...

motanes, care priveliste? la balea, pe terasa, sunt 10 umbrele enorme Heineken. nu vezi absolut nimic daca stai la un ceai. asa inteleg ei locul ala.

Anonim spunea...

Mda, Robin. Eu mă gândeam tot prin zona aia, dar la Valea cu peşti. Pe terasă. Şi acolo e varză servirea.

Anonim spunea...

``Poftim pungă la masă dacă ţi-ai adus de acasă``.
Aplic uneori cu succes acest proverb, mai ales cind STIU EXACT unde merg. Pentru litoral recomand supermarketurile si gazdele cu bucatarie.
PS: niciodată nu mai încercaţi sa accesati un local lunea, zi in care nici iarba nu creşte.

ruxa spunea...

da, ma, ce stiu astia de management turistic, de planuri si proiecte? au un job. sunt clatite, bine. nu sunt clatite, nu sunt, asta e. la fel cu pestele. li se pare ca nu e problema lor..

kmi spunea...

Doamne ce frustrante-s fazele astea...Hm! Neplacut.

Anonim spunea...

Marian S., nu sunt snob, dar nu pot să mănânc din pungă. Dă-l în mă-sa, e concediu sau ce e?! Mai bine economisesc 3 luni, dar când mă duc într-un concediu nu stau la coadă la roşii şi nu stau să gătesc. Zău aşa!

Acum, nu zic... fiecare după posibilităţi, doar n-o să stai numai acasă pentru că nu-ţi permiţi să ieşi la restaurant.

De noi depinde să ne simţim bine, până la urmă...

Pisicot spunea...

Motanes, astea (şi alea care mai vin) sunt faze simpatice. Plus că oamenii aştia, dacă le explici de 3 ori, pricep până la urmă :P
Marian, şi eu sunt de acord cu Motanes. Ce naiba? Cum să mănânc din pungă? Am făcut asta destul până în '89.
Ilinca, da' şi eu aveam glume cu ei în fiecare zi, la prânz şi seara. Aveţi clătite? Da' acum aveţi clătite? ...
Kmi, zău că m-am distrat :))

Anonim spunea...

farmecul romanesc:)))))) cu asta cucerim lumea:))

Pisicot spunea...

Garfield, e deja patentat :D

Anonim spunea...

In revista Catavencu scria odata: ``cititorii nostri sunt mai inteligenti decit ai lor``.
Poate mai scrie si acum, nu mai citesc revista asta.
Adica, mai pe romaneste, proverbul cu punga este un proverb si trebuie luat ca atare. Punga nu trebuie luata ca atare.
Caldura mare, mon cher.

Anonim spunea...

In revista Catavencu scria odata: ``cititorii nostri sunt mai inteligenti decit ai lor``.
Poate mai scrie si acum, nu mai citesc revista asta.
Adica, mai pe romaneste, proverbul cu punga este un proverb si trebuie luat ca atare. Punga nu trebuie luata ca atare.
Caldura mare, mon cher.

Pisicot spunea...

Marian, nu punga era neapărat problema. Ci mâncatul de la supermarket când merg în concedii.