vineri, august 22, 2008

Just asking

Post de week-end :)
Mă uitam pe articolul ăsta şi pe lângă ochii mari pe care nu am putut să nu-i fac am 3 nedumeriri:
1. De ce ar fi soţul mândru pentru ce a prestat fata?
2. De ce ăsta ar fi visul a milioane de femei?
3. Cum naiba poate să arate în halul ăsta? Ok, chiar şi la 51 de ani.

10 răspunsuri:

kmi spunea...

Da' noi cu ce-am gresit? =))

Anonim spunea...

io n-am fost selectionat printre cei 2 din Romania :(
sunt trist...
chiar pustiit in sinea mea interioara

Pisicot spunea...

Kmi, eu ziceam că o să te amuze :D
JL, sunt convinsă, bate vântul prin sinea ta :)) da' lasă, n-auzi că vine doamna şi la noi?

Anonim spunea...

dom' Prigoană, v-ati luat teapă cu utilajele alea noi. ete vidanjă de 51 de ani si incă functională!

kmi spunea...

Pisicot, eu am incercat, da' mi-a iesit doar un zambet schimonosit...oricum, "mare e gradina lui Dumnezeu"...

ruxa spunea...

pai ce sa zic acuma.. a aparut la ziar? a aparut! iata!

robin simion spunea...

daca se apropie de mine, tip!

Garfield spunea...

Doamne... zici ca e ziua de luni: urata cu spume... :)

nelu spunea...

eu tot nu înţeleg cum nu au avut băieţii ăia analizele la timp. păi dom' Nicolăescu s-a zbătut degeaba??? :))

Pisicot spunea...

Mă scuzaţi. Acum gândindu-mă mai bine, vă lăsam pe w-e cu o fotografie mai frumoasă. Aşa, de inspiraţie. My mistake :(