joi, august 14, 2008

Valea (mea) cu Peşti

Ăsta nu mai e teaser, e adevărat deliciu. Şi o dovadă pentru Motanes că eu chiar am vorbit serios când am spus că plec să fac fotografii. Poate a durat cam mult...dar sper că a meritat.


28 răspunsuri:

Anonim spunea...

a meritat! foarte frumos! si frumoase!

Anonim spunea...

Bravo, super fain. Te-ai dat şi cu vaporu'?!

Mă bucur că ţi-a plăcut.

Anonim spunea...

Io le-am vazut in avanpremiera aseara. :-B
Prima e tare meseriasa.

robin simion spunea...

AHA! am trecut si eu luni pe acolo. am fost singuri pe balcon, cu privelistea de rigoare, cu mancare si cu soare cat cuprinde. a fost o ora geniala.

Anonim spunea...

Foarte frumoase poze, Pisicot! Salutari din Beijing! :)

Anonim spunea...

Asadar ne pricepem sa facem poze panoramice????

Imda, absolut minunate! Si locurile, si pozele!

Pisicot spunea...

Rareş, mulţumesc şi bine ai revenit pe la mine :)
Motanes, nu. Nu m-am putut înţelege cu oamenii ăia. Dacă am timp, povestesc şi despre asta. Doar le-am fotografiat.
Cristian, meriţi laude. Şi o declar public, acum :P
Robin, o oră cât o săptămână de banalităţi.
Adelin, ce surpriză! Deci am fani şi în China :) Vor mai fi poze şi mâine.
Teo, ne pricepem. Cu puţin ajutor dar ne pricepem :)

kmi spunea...

Mi-am amintit de "Ultimul mohican" ala din '92 cu Madeleine Stone si Daniel Day Lewis, cred ca l-am vazut prin '94, de vreo 14 ori...erau si acolo niste peisaje...mama, mama!
Superbe, si pozele si peisajele :)

Anonim spunea...

Eee, divulgi prea repede omul din umbra care se ocupa cu suportul tehnic :-B.

maria spunea...

si pestii?

Pisicot spunea...

Kmi, e o senzaţie de film oricum când eşti acolo.
Cristian, aşa e frumos :)
Maria, peştii au fost mâncaţi, nu mai era niciunul în vale :P

maria spunea...

pisicot- nici somonii???

Pisicot spunea...

N-auzi că somoni n-au avut ăştia de când i-a făcut mama lor :)))

maria spunea...

pai de-aia ma gindeam. ca poate or fi in lac

Pisicot spunea...

Dacă erau în lac îi prindeam eu şi-i duceam la bucătărie :P
(la fel am vrut să fac şi cu clătitele)

maria spunea...

era o speranta doar

maria spunea...

hm hm hm citind comentariile- deci prelucrezi pozele?

Pisicot spunea...

Nu le bag în photoshop dacă asta mă întrebi :)

maria spunea...

nu, nu asta te intrebam :)

Anonim spunea...

e acceptat să mai "cropuieşti" o poză ca să concentrezi privirile pe anumite detalii... Nu mai mult că altfel vorbim de altceva şi nu de fotografie. Nu?!

Anonim spunea...

Aici suportul tehnic :). Fiind fotografii panorama trebuie mai mult decat crop. Fotografiile trebuie aliniate, taiate, completate partile care nu se suprapun exact, aplicate o serie de deformari si de corectii pentru reduce efectul de lentila, uniformizate ca luminozitate si contrast etc. Si toate aceste operatii se pot face doar partial automat. Pentru cine vrea mai multe detalii o sa caut un tutorial.

maria spunea...

cristian- aoleu, eu nu inteleg nimic

Pisicot spunea...

:-))) maaaamăăă, aţi intrat pe mâna lui Cristian!
Acum referitor la poze în general, le mai lucrez cu crop, brightness şi contrast. Dacă e nevoie. Şi resize :) Cam atât.

maria spunea...

pisicot- ar trebui sa invat si eu probabil.

Pisicot spunea...

E foarte simplu, te învăţ eu. I-am dat lecţii şi zmeului, habar n-avea :D
Şi nu te lua după Cristian că te ia cu dureri de cap :P

maria spunea...

pai m-a luat. asa, de dimineata :)

Anonim spunea...

Defect profesional, ce sa fac. Si, ca sa intelegeti mai bine ce povesteam eu acolo, uite un video tutorial simplut despre cum se face o panorama. http://learn007.com/tutorials/ps/panorama.html

Anonim spunea...

@Asa ca am ridicat asteptarile! Acum vrem numai poze d-astea ::))

Glumesc, evident!