miercuri, august 13, 2008

Flying high

Răspunsul la întrebarea cum de am aşteptat 45 minute pentru o apă şi o cafea este mai jos. Hai să spunem că e un fel de teaser. De fapt, când m-a întrebat cineva cum m-am simţit zilele astea, nu am ştiu ce să-i răspund. Poate pentru că imaginea asta spune tot.

13 răspunsuri:

Anonim spunea...

Aha! Asa da! Aceasta este explicatia...
Cred ca as fi putut astepta si 3 ore privind acest peisaj...

Anonim spunea...

Pisicot, eu ştiam că eşti pisică de mall nu pisică sălbatică. :D

Acum serios, le aştept ce celelalte.

Pisicot spunea...

Teo, acum mă înţelegi deci...
Motanes, vai, cum ai putut crede aşa ceva :P

maria spunea...

motanes- pisicilor de mall le place si la tara. ca doar nu vorbeai despre pisi, nu?

Anonim spunea...

Pisi nu e din specia felinelor. Pisi e din specia cocalarus aureatus...

maria spunea...

aurul e de la tine, ca esti generos...

Pisicot spunea...

Cam aşa :)
Şi ocazional sunt şi pisică sălbatică :P

Anonim spunea...

Nu, Maria. Aurul e "dă pă iele". Că zici că vor să ia pe ele tot ce e într-un magazin de bijuterii. :))

maria spunea...

ah aur din ala roscovan asa, elegant...

kmi spunea...

wow! De vreo saptamana, ma tot gandesc la tine si la Citylife seara, cand merg spre casa, trec pe un pod care-i mai inalt decat constructiile de pe langa el, mai, si vad un soare de o frumusete absoluta...aseara era foarte rosu si foarte mare...ceva cam cum ai dat tu la leapsa cu "ce vad pe geam". Nu prea am cum sa opresc pe pod si pentru ca nu-i voie, dar e si destul de aglomerat. Astept si eu, ca si ceilalti, continuarea...

Pisicot spunea...

Kmi, tocmai lucrurile interzise sunt frumoase :) Deci opreşte-te şi fă poze!
Continuarea vine şi ea...

ruxa spunea...

e, da, asa sa tot astepti la cafea. deci cand ma uit in poza ia ma ia ameteala ca la meteoriti :)

Pisicot spunea...

Senzaţia asta am avut-o şi eu. Şi nu, nu era de la beri. Pe alea le-am băut după :P