luni, august 18, 2008

Like a tattoo

Ascultam mai devreme asta (you're on my heart like a tattoo, I'll always have you) şi mi-am amintit de L. Acum câţiva ani fata se mândrea cu un tatuaj făcut din mare dragoste. Poveste de basm, cu pasiuni şi trăiri intense, cu lacrimi de dor şi regăsiri fierbinţi. Cu planuri de viaţă în doi şi vise. Tatuajul era perfect. Mic, discret, sexy - suspinam visătoare de câte ori îl vedeam. Îi ştiam povestea.

După un timp am reîntâlnit-o. Mergea să-şi şteargă tatuajul. Mi s-a strâns inima pentru că ştiam că şi povestea se încheiase. Nu mi-a dat detalii, mi-a spus doar că simte nevoia să şteargă tot cu buretele.

După alte câteva luni îşi găsise un alt prieten, părea fericită însă repeta vizitele la salon. Tatuajul lăsase urme pe care continua să să încerce să le dea laoparte.

Pentru o secundă mi-a revenit prin minte ideea (obsedentă) de a-mi face şi eu un tatuaj. Şi mi-am dat seama că teama de a-l asocia cu ceva mă scoate din minţi. Nu mi-aş putea face un tatuaj din dragoste pentru cineva dar cu siguranţă l-aş lega de o stare, de un timp, de un miros, de o muzică. Şi de senzaţia asta nu aş putea scăpa niciodată dacă aş renunţa mai târziu la el. Aşa şi L. De fapt nu tatuajul era problema. Ci asocierea cu visul. Şi cicatricea. Se încăpăţâna să nu dispară. Nici de pe abdomenul plat şi nici din suflet.

Nu ştiu nici acum ce s-a întâmplat atunci. Dar ştiu că şi după mulţi, prea mulţi ani, amintirea lui îi aduce tristeţe în privire. You're on my heart like a tattoo, I'll always have you...nu ştiu ce să zic. Povestea cu tatuajul s-a rezolvat mult mai elegant. Cicatricea în schimb s-a încăpăţânat să rămână acolo, adânc. Şi probabil va rămâne.

17 răspunsuri:

Anonim spunea...

Cicatricele din suflet nu se văd dar dor mai tare.

Poţi să-ţi faci un tatuaj cu "Pisicot o iubeşte pe Pisicot ". Aşa nu te paşte pericolul să vrei să-l scoţi. :)

ruxa spunea...

stii ca si eu am un tatuaj, si e intrucatva ex related, insa nu mi'a trecut niciodata prin minte sa'l sterg. a fost o stare a mea, asumata, e un simbol nu un "ilinca loves cutare", asa ca e ok. si nu exista nici o cicatrice legata de el.
si ma gandesc sa'mi mai fac unu - avea dreptate nenea ala care mi l'a facut. iti faci unul si mai vrei!

tu ai putea sa'ti tatuezi un norisor, cam ca ala de la meteo :))

Pisicot spunea...

Motanes, pisicile ştiu...
Nu cred că aş putea face asta cu Pisicot...am momente când nu mă iubesc. Noroc cu alţii :)
Ilinca, sunt cazuri şi cazuri, evident. Auzi tu, ca la meteo, să intre Nelu la idei :P

ruxa spunea...

hahaha, si sa spui acolo, da'n chineza musai, "multamesc, nalu!" :)

kmi spunea...

Eu nu sunt fan tatuaje, nu ma deranjeaza la alte persoane, dar eu nu mi-as face...poate din cauza ca m-a "inzestrat" natura cu 2 alunite, una in loc vizibil, alta intr-un loc mai putin vizibil, care toata viata au fost semne distincte si pe care, uneori, mi-ar fi placut sa nu le am...poate asta-i cauza, ma gandesc...

Pisicot spunea...

Ilinca, da' omu' ce vină are? :-)))
Kmi, nu mă provoca la capitolul aluniţe şi locuri speciale :P

Anonim spunea...

eu v-as recomanda postarea ilincai si apoi mai vorbim de tatuaje.

Pisicot spunea...

Citit, comentat.
Acum revenim la tatuaje? :)

Anonim spunea...

da. eu zic asa: sa fie libertate. dar cred ca discutia era e bine vs. e rau. cat nu e rau, e bine.

Pisicot spunea...

Măi, discuţia era despre urme şi cicatrici. Dar, evident, nu e nevoie de un tatuaj ca să rămâi cu ele...tatuajul e doar un pretext...

Anonim spunea...

Ştiu că sunt unele temporare. Ca şi iubirile... Sunt de preferat... Trecătoare ca şi stările de spirit.
Asta pentru că tot te bate un gând.

Kidha spunea...

ma gandesc ca si el avea un tatuaj (asa ar fi povestea si istoria mai siropoasa) si ma intreb ce s-a intamplat cu urmele din sufletul lui

ruxa spunea...

aha, deci despre recomadarea ASTA zicea kmi - multam, rares.

eu sunt pro tatuaje, cu conditia sa fie asumate. adica daca'ti desenezi i love gicutzu pe fesa tre sa te gandesti bine inainte, ca dupa... e cu cicatrici :)

Anonim spunea...

daca vorbim de urme si cicatrici, tatuajul e bullshit. daca avem nevoie de semne pentru un statement, avem o problema. iarasi, daca (trebuie sa) ma uit la tatuaj si "suspin" - moaaaah, pliiz, pliiz, doctor zhivago, this is the beginning of the revolution! prefer clasoarele si colectiile de timbre :) poate ca sunt ultimul care trebuie sa vorbeasca, dar cred ca e mai bine sa tii in tine. altfel, mutam otv in strada.

Pisicot spunea...

Temporarele nu sunt fun, Buburuza. Iubirile poate, dar tatuajele nu :)
Kidha, welcome. Sper că nu. Nu-mi prea plac poveştile siropoase. Şi nu cred că voi afla vreodată.
Ilinca, nu neapărat. Poate fi ceva care te leagă profund de o persoană, nu neapărat un statement.
Rareş, aşa cred şi eu. Şi, cum spuneam, nu cre că aş putea vreodată să o fac aşa. Dar...love is blind sometimes.

Anonim spunea...

din toata povestea io am inteles ca L are abdomenul plat. vroiam sa o felicit.

Pisicot spunea...

Iată un amănunt interesant. Da, îl avea. Cred că îl are încă.
:)