sâmbătă, august 02, 2008

Dresaj cosmic

Spuneam la un moment dat că mi se aşează norii. Că se supun spăşiţi dar fermi, se lasă pasional dominaţi de obiectivul aparatului meu. Se transformă surprinzător, se revoltă, apoi se supun din nou, ca într-o poveste fără sfârşit.

Sâmbăta trecută am reuşit din nou. Fără să vreau am surprins în doar câteva ore un spectacol. Puternic. Complet. Tăcut.






19 răspunsuri:

ruxa spunea...

phiiii, ce frumos!

hadean spunea...

te pricepi:-)
"the cloud whisperer" your name is :-)

Anonim spunea...

Ilinca, e frumos şi m-am gândit să bucur şi ochiul domniei tale :)
Adi, daaaa :) Să vezi ce-o să păţească săptămâna viitoare, că mă duc după ei în munţi.

Garfield spunea...

cand eram pisoi mic imi placea sa vad in nori forme de oameni si mai stiu eu ce... :)) acum, mai rar...

ceea ce-mi aduce aminte de o intrebare retorica a cuiva destept: oare unde se duc copiii care nu mor?

:) bune pozele

Anonim spunea...

Da, Garfiel, unde se duc copiii care nu mor?!

Pisicot, frumoşi nori, superbe poze...

Pisicot spunea...

Garfield, eu încă urmăresc norii şi caut forme :) deci probabil că eu sunt unul dintre copiii care nu mor...
Motanes, mulţumesc. O să ai o surpriză peste vreo săptămână.
:)

innuenda spunea...

Faine pozele. Preferata mea e cea cu norii de ceaţă.

motanes, auzi, că te aşteaptă o surpriză de la pişcoţica. Mai rezişti?! :D

Pisicot spunea...

Innu, să trăieşti. Şi mie mi-a plăcut :)
Motanes...daaaa....o să vadă el.

kmi spunea...

aha, deci am avut dreptate..."dresaj cosmic" zici...:)

Pisicot spunea...

Kmi, de la tine mi se trag toate :)
Da' uite că merge. Să vezi ce-mi iese cu telepatia !

Anonim spunea...

Pisicot, am început să număr...

Pisicot spunea...

Numără, numără...
:)

Anonim spunea...

primele doua ar merge de coperta de album pentru negura bunget ;)

http://www.youtube.com/watch?v=C34mwmkV2nY

Pisicot spunea...

O iau ca pe un compliment :)

Anonim spunea...

http://img142.imageshack.us/img142/3933/pisicotrs9.jpg

Pisicot spunea...

Cam gotic...dar merge :)

maria spunea...

of, am vazut si eu in week-end-ul trecut, dar pozele mele nu meritau sa devina publice

Anonim spunea...

frumos

Pisicot spunea...

Hai mă Maria, de ce?
Rareş, chiar azi mă gândeam la tine :)