joi, iulie 17, 2008

Priceless

Un drum banal în Băneasa. Plictiseală. Maşini amorţite la semafoare. Muzică în buclă. Stropi timizi de ploaie. Şi gata. Norii aleargă spre apus.

Cumpărături mici în virtutea reducerilor. T-shirt 18 ron. Alt T-shirt 14 ron. Fresh de portocale 9 ron. Cosmetice 30 ron. O salată caesar 10 ron. Suficient, fug spre casă.

Peisajul de afară priceless.

19 răspunsuri:

ruxa spunea...

ah, da! (peisajul)
si pentru toate celelalte exista mastercard

Pisicot spunea...

visa, mastercard, american express...ce-o fi :)

kmi spunea...

Mie nu-mi iese chestia asta cu cumparaturile in timpul saptamanii. Acu' vreo 3 ani, mi-am luat liber de ziua mea pentru ca am vrut sa merg si eu joia prin magazine...
Peisajul priceless intr-adevar! Nu stiu daca am mai spus-o pe undeva atat de direct, iti cam ies pozele...:)

hadean spunea...

:-)

innuenda spunea...

Oh, God, cum ţi-a ieşit asta! E minunată!
Bine, eu aş fi păstrat numai cerul (fabulos) şi coroanele copacilor ca semn că se întâmplă undeva deasupra pământului.

Pisicot spunea...

Kmi, mi-a ieşit simplu. Am dat o fugă după birou. Pozele îmi ies că am şi noroc. Parcă se adunaseră norii special.
Innu, eu am preferat să o las aşa cum am prins-o. Jumate pământeană, jumate ireală.
Şi Adi :-)

maria spunea...

kmi- eu prefer in timpul saptaminii. e muuult mai bine

Rita spunea...

Doamnem, Pisicot, unde le gasesti pe toate pozele astea cu rupturi de cer ? :)

Pisicot spunea...

Cum adică unde le găsesc? La mine în aparat. Pe bune acum, recunosc că cerul se aşează pentru mine câteodată.

miki spunea...

bai, e incredibil ce pot sa faca norii in zona aia!! doar sunt acolo day by day si ii verific constant, dau niste spectacole absolut nebanuite. cred ca norilor le plac avioanele si asa isi manifesta bucuria cand vad unul. mai ales pe alea roz, care or fi ele lowcost, dar tot happy sunt!

Pisicot spunea...

Să vezi Miki câte avioane treceau...m-aş fi pus pe fotografiat dar începuse ploaia.

miki spunea...

pai tu erai in masina!!

oricum, ma bucur ca mi s-a confirmat teoria! :)

nelu spunea...

norii sunt acolo când îi chem eu, da? să ne înţelegem :))

nelu spunea...

norii sunt acolo când îi chem eu, da? să ne înţelegem :))

miki spunea...

multamiiiiim nelu ca faci asta atat de deeeees!

Rita spunea...

Nelu, lord of the flames... aa, asta, clouds ! :)))

Pisicot spunea...

Miki, era pe jos, prin Mall deci...
Moooaaamăăă Nelule, d-astea faci? Deci tre' să-ţi plătesc drepturi de autor?

Garfield spunea...

asa, si daca asteptai sa se dea norii la o parte ai fi putut sa vezi unde locuiesc eu :))

frumoasa poza.

zi buna si... e weekend :)

Pisicot spunea...

Aoleu Garfield, tu locuieşti în ceruri? aaaaa, în sfere înalte adică :-)
Mulţumesc. Da, e week-end...