duminică, iulie 06, 2008

Schimbarea la faţă

Azi m-am trezit cu chef de schimbare. Şi cum la mine nu prea mai am ce să fac (cauza e de mult pierdută), m-am apucat de muncit la blog. Ce-a ieşit se vede deja. I'm feeling blue today.

Ei bine, cu acelaşi chef s-au trezit şi băieţii de la NKOTB. Remember? Ăia de la care a început porcăria cu boy band-urile. Şi cântau
asta acum vreo 18 ani. Şi bine era dacă se opreau atunci. Da' ce s-au gândit ei? Că dacă treaba tot merge, fetele-s isterice, ia să mai scoată un album, aşa, la bătrâneţe. "Hit-ul" verii arată cam aşa, adică după părerea mea aceeaşi lăbăreală, aceleaşi versuri penibile, aceleaşi fete buuuune (recunosc), aceiaşi băeţi de băeţi care este ei. Cu ceva tatuaje în plus, cu riduri mai multe, cu nişte colăcei pe ici pe colo, cu neveste şi copii acasă.

Keep on rockin' boys! Good night and good luck.

9 răspunsuri:

Garfield spunea...

:) sa speram ca vara asta se poarta si albastru... pe langa firescul portocaliu :)

Pisicot spunea...

Eu zic că merge combinaţia. E în trend :-)

hadean spunea...

good. night.:-) (arată bine)

Anonim spunea...

nu imi place albastul de sus
este prea simplist si " ca toate celelalte"

nu tin minte cum era vechea interfaţă..

dar asa sigur nu imi place :D

imi cer scuze pentru sinceritate

Anonim spunea...

Paul, femeile simt, câteodată, nevoia de schimbări radicale. Şi atunci când le stă bine cu părul lung ele se tund foarte scurt.

Pisicot, e totuşi, femeie.

Pe de altă parte, Pisicot, "Nu conteaza cât de lung ai parul/ Important e cât şi cum gândeşti". :P

Pisicot spunea...

Adi, bună dimineaţa :-) şi mulţumesc.
Paul, nu ai de ce să te scuzi, am ales o grafică mai simplă şi ceva mai rece, păcat că nu ştii cum era înainte. Mulţumesc.
Motanes, hai că nu e radical. Dar mă plictisem de prea mult roşu. Au trecut totuşi 6 luni :) Plus că treaba aia cu ochi în ochi nu mai funcţiona.

Anonim spunea...

Noua schimbare la fata e de bine...mie imi place. Dar de ce te simti "blue"...asta-i intrebarea :))

Pisicot spunea...

Teo, it's sort of speaking...
Blue can mean anything :-)
blue eyes, blue sea, blue sky, blue dress, blue soul...

Anonim spunea...

Dacă PD-L-ul face alianță cu PNL-ul, se poartă albastru cu portocaliu, da?
Și luați mâna de pe NKOTB! Cu cât mai luați mâna mai repede, cu atât li se revarsă ridurile și colacii pe scenă :P