joi, iulie 10, 2008

Ironic

Trebuie să învăţ să-mi citesc horoscopul săptămânal lunea. De dimineaţă, la cafea. Acum înţeleg de ce am încins cardul zilele astea. Cică săptămâna asta sunt predispusă la cheltuieli şi risipă.

Zău? Acum îmi spuneţi? Deja a joi seară. Vai...şi vine week-end-ul. God have mercy upon me!

22 răspunsuri:

ruxa spunea...

helloooo, kitty! :))

Pisicot spunea...

Exact. Şi ieri nu ai văzut nimic :D
offfff

ruxa spunea...

pai da, ieri mi'ai parut destul de cumintica :)

Pisicot spunea...

Păi da, era excepţia. Dar de luni am luat-o şi azi am păcătuit iar.

ruxa spunea...

io nu mai am voie o luna. prea de tot, prea multe pereki de incaltari.
NB ce e pe langa casa nu se pune!

robin simion spunea...

pisicot - detalii, ceva?

Pisicot spunea...

Ilinca, şi eu ar trebui să-mi pun dop. Măcar 2 săptămâni :-)
Robin, nţţţ.

maria spunea...

fetelor, nu va chinuiti, ce sens are. cumparati cit puteti

Pisicot spunea...

Altă posedată :-)))

ruxa spunea...

maria, io cre c'am demonstrat ca pot, adica opt pereki in cateva ore tre ca e un fel de record, ceva, personal e, clar. da' daca vorbesti serios.. poate stii tu ceva

Pisicot spunea...

Băi, vorbeam de mine, nu de Ilinca :-)) Oricum, cred că ar trebui să ies la cumpărături cu oameni normali de acum. Că uite ce păţesc.

ruxa spunea...

care, ma, ca io am luat mai multe decat tine. da', ma rog, io n'aveam nimic cu kitty, deci trebuia. e prea cute

ruxa spunea...

aaa... de fapt, ce inseamna om normal? cumpara sau nu cumpara? ca sa stiu daca tocmai m'ai facut nebuna :))))

Pisicot spunea...

Asta mi-a amintit că trebuie să scot ştrumful la plimbare :-)

Pisicot spunea...

Nu ştiu ce concluzii tragi tu, eu atâta zic. E momentul să merg (şi) cu oameni care NU rup magazinele.
:-))

ruxa spunea...

du'te c'un baiat, in cazul asta :))))

maria spunea...

ilinca- pai da, ca baietii rup magazinele de masini. o investitie a lor e echivalenta cu zeci de vizite la magazine.
si normal e sa cumperi. Traiasca consumul

maria spunea...

si inteleg ca ati dat iama la oysho.

Pisicot spunea...

Un pic doar Maria, un pic. Eu mi-am luat un ştrumf mic :-)

maria spunea...

un pic ma duc si eu maine. am fost si azi, dar cu rezultate marunte.

Pisicot spunea...

aaa, păi atunci trebuie repetată experienţa, ca să fie satisfăcătoare

maria spunea...

pisicot- asa ma gindeam si eu. satisfactie de week-end