vineri, iulie 18, 2008

Run chicken run

Scrie A3 o ştire despre ţăranul care a distrus în glumă un laptop. Pe scurt omul a luat un laptop de marcă şi l-a altoit cu toporul în bătătură. A făcut un filmuleţ şi l-a urcat pe youtube. În final s-a descoperit că a fost doar o glumă, omul nu era chiar ţăran, era electonist şi că laptopul era un dummy.

Faza amuzantă pe care o descrie A3 este reacţia mamei domnului în cauză, care s-a aprins că-i strică toporul (că ăla-i pentru lemne, bre). Eu mai adaug ceva. Atenţie la reacţia găinilor. Care la începutul filmului ciugulesc cu tupeu în cadru iar la vederea toporului mor de inimă.




8 răspunsuri:

Nashu_mare spunea...

Articolul ala de pe A3 trebuie sa fie incununarea meseriei de ziarist pentru cel care l-a scris. Pulitzãr, nene!

Pisicot spunea...

Foarte tare, da. Dacă intra pe week-end mai înţelegeam...Şi îţi dai seama, au făcut anchetă nene :-))

hadean spunea...

j'ai des oiseaix...:-)

maria spunea...

pisicot- pai de intrat n-a intrat niciodata...e doar pe site. iar ancheta e facuta de altii

Monica spunea...

mno, io te contrazic putin că la noi nu se spune bre:)
da'io o cred pe fimeie că-i şucărită pe Alin, că greu găseşti un topor bun, zilele astea. altfel nu ştiu de ce i-o furat careva toporul lu'bunica, nu de alta:)mno, atâta am vrut să zic

Anonim spunea...

Genial :)))))

Anonim spunea...

Ooooo da.........o vorba a unui prieten. Chiar ca e tare artciolul...... :)

Pisicot spunea...

Maria, păi pe site. Şi am văzut de cine era făcută. Dar şi site-ul a preluat-o :-))
Monica, o fi cum zici, eu tot cu "bre" ştiu, că mi-s din Sălăjan :D
All, hello + I'm back.