joi, iulie 17, 2008

That's not my name

Să spunem că în noaptea asta am atitudinea blondinei de mai jos. M-am săturat să fiu atât de uşor catalogată, să mi se atribuie nume, să mi se lipească etichete gratuite. Cine nu mă cunoaşte, să se abţină.

Că bine le zice domnişoara...
They call me quiet girl but I'm a riot.

17 răspunsuri:

nelu spunea...

tare rău piesa! totuşi, nu înţeleg ce zice nenea. şi m-am chinuit..
cât despre etichete...am şi eu un acvariu. ;))

hadean spunea...

let i be riot!:-)

hadean spunea...

it:-)

Anonim spunea...

E grea celebritatea. Au început să te agaseze fanii?! :P

ruxa spunea...

cine te'a suparat, pisicot, zi, ca'i facem spam :))

maria spunea...

imi place la nebunie piesa. e geniala

Pisicot spunea...

Ritchiu, nici eu :D
Adi, ia să vezi tu. O să auzi şi la radio. Sau la tv. Sau...mă mai gândesc eu unde. A! Pe youtube.
Motanes, pe bune. Nu-ţi poţi închipui cum e să nu ai o clipă de linişte.
Ilinca, lumea rea şi nedreaptă. Dar să ştii că mă bazez pe tine pentru spamuri. Şi altele.
Maria, da, clar :-)

ruxa spunea...

aah, pisicot, doar rea si nedreapta? pai.. asta e, cum sa spun, piece of cake. zau. daca nu e proasta, daca nu e si fudula pe deasupra, inca se mai poate ignora :)
dar, fireste, daca vrei tu, spam it is! :)

Anonim spunea...

Dacă are blog, hai să i-l confiscăm! Ştiu eu cum! :D

Pisicot spunea...

Ilinca, zău că nu se poate ignora. Believe me :(
Motanes, te bagi? :D

Anonim spunea...

Am zis. :)

motanes la gmail.com

kmi spunea...

daca s-ar abtine romanii de la comentarii (in necunostinta de cauza) cred ca am fi nemti...

Pisicot spunea...

Bine Motanes, facem un cross-selling :D
Kmi, sună bine "nemţi". Putem să fim nemţi o săptămână?

ruxa spunea...

pisicot, adica vrei sa nu mai comentam asa, pret de vreo saptamana? ca eu, una, is romanca. si in necunostinta de cauza.
ma abtin, na, daca trebuie :)

Pisicot spunea...

Păi Ilinca, tu vrei să-ţi treacă brusc starea zen, bag seamă...Dacă mă cataloghezi mai bine da. Dar nu e cazul, ştiu eu :D

ruxa spunea...

si'uite'asa o coada aveaaa - atata am sa'ti spun :p

miki spunea...

pe mine amria m-a facut piesa fanei inca inainte sa fie in heavy la radio guerrilla. si inca ii sunt recunoscatoare. dar tre sa iti iei si atitudinea fetei. cu tot cu freza si haine! altfel nu esti credibila..